![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
Posts: 2,368
|
![]()
Et litt amatørmessig spørsmål, men sitter og skal bestille seteplassering med DY til LPA. På en såpass lang flytur synes jeg det er grei tå forsikre seg om at setene man får er ok. Og ikke minst at det er mulig å se litt ut.
![]() Så på setekartet nå nettopp at det var mye opptatt og første ledige hele treseter nedover var på rad 18 (vi er tre som skal reise). Så mitt spørsmål blir da; er dette langt nok bak til at man unngår å se rett ned på vingen fra vinduet eller må man lenger bak, f eks til seterad 22? ![]() Synes alltid dette er vanskelig å vurdere, noen ganger tror jeg jeg er midt på vingen, og andre ganger tror jeg at jeg går klar av vingen uten å gjøre det. ![]() Noen som har noen innspill om dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Mar 2008
Location: Harstad
Posts: 2,682
|
![]()
Satt på 17 sist jeg reiste, å da var vingen i veien. vil tro du må bak på 20 tallet skal du få fri sikt ned.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2007
Posts: 749
|
![]()
15 og 16 er nødutgang. Så om du går til rad 20 er det vel god klaring. Forstår ikke at du vil sitte langt bak, bare støy!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
Posts: 2,368
|
![]() Quote:
![]() Derfor tenkte jeg at det ikke hadde så mye å si å ta 20-22. Vil defintivt ikke helt bakerst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Når flyet er "fullt" ved sjekk-inn | Apollon | Reiseforum | 7 | 20-04-2017 09:08 |
Ny "look" for setevalg på SAS.no | KLM 1200 | Reiseforum | 3 | 12-12-2013 14:09 |
"Glemme" å hente bagasje når en har separate bookinger | Chriscross | Reiseforum | 2 | 26-06-2013 21:35 |
Når man "samler" på amerikanske stater... | EB | TripReports | 22 | 03-10-2010 09:54 |
Du skal ha "festblære" når du reiser med SAS charter | LN-HAT | Flyforum | 27 | 11-04-2005 22:29 |