![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://www.iht.com/articles/2006/04/24/business/seats.php
Gjengangeren om at O'Leary snart vil pakke passasjerene i stående posisjon er kanskje ikke så fjernt fra virkeligheten alikevel... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt for jævlig, Jeg lurer på hvilket selskap som blir det første til å starte med dette...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De selskapene som evt. innfører ståplasser får iallefall ikke meg som passasjer. Noe verre kan jeg faktisk ikke tenke meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Var ikke dette tilfellet ved enkelte Aeroflot flighter den gangen de hadde hammer og sigd på halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Papir utgaven av New York Times hadde ganske gode illustrasjoner av disse setene, og jeg har naa et helt nytt syn paa et trangt midt-sete paa Economy Class.....en luksus i forhold til de staaplassene.....
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Med setene til Ryanair som ikke kan lenes tilbake så er man halvveis til stående tilstand....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Illustrasjon fra New York Times:
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gir meg assosiasjoner til både tivoli/karusell, tvangstrøye og sykeseng.
[glow tcolor=red, fcolor=black, size=2, strength=3]NEI TAKK !![/glow] |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er ihvertfall en interessant løsning. Lurer på hvor mye extra pax de får med på flyet hvis de innfører dette. Behagelig kan det ikke være å reise på denne måten. Men blir det billig nok kommer det nok pax. Det gjør det alltid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal ikke forundre meg at noen kjøper ståplass for 1 krone pluss skatt. Og at dermed etterpå så klager de på at de har vondt et sted og må ha et sete.
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]()
Airbus hevder at dette bare er tull:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Dette må da være en seriøst forsinket 1 aprilspøk.. og noe av den dummeste ideen jeg noengang har sett.
Hva blir det neste folk er villig til å gjøre for å fly blilligere ?? lage en seksjon på undersiden av flyet der aerodynamikken ikke blir ødelagt hvor en kan spenne seg fast. Eller hva med liggende spendt fast i hengekøyer i bagasjerommet ? ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det finnes jo cargo pod som plassert på undersiden av fly. Hvorfor ikke passenger pod. En glimrende ide
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Utstyr pod´en med fallskjerm, så trenger du ikke lande en gang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ser noen sier at dette er en spøk og at det beskrives fra insidere som "crap", men ikke fatter jeg hvorfor så mange er negative. Det er jo gniere som oss...., som ikke vil betale en cent for en flytur..., (og som i tillegg klager på det meste), som antakeligvis får folk med kreative hjerner i flybransjen til å tenke slik...
Store trekasser med pustehull merket "fragile" er jo også et alternativ for gjerrige sutrete pax.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LN-DYM ble stående 6-7 timer på Bardufoss i dag ? | apeks | Småprat | 3 | 12-02-2016 23:39 |
EWR-OSL-EWR UA og SK Economy Plus og Economy Extra | jb1 | TripReports | 11 | 06-07-2013 16:30 |
To barn ble stående igjen på OSL da flyet til BGO ble innstilt | MD90 | Flyforum | 32 | 14-08-2006 18:27 |
Hvor ble paxen stående igjen? | LCH78 | Flyforum | 13 | 15-02-2006 11:40 |
Gigantbot blir stående | CK | Flyforum | 14 | 18-07-2005 20:21 |