![]() |
|
![]() |
#1 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Hei folks!
Jeg har lyst å kjøpe meg et RC fly! Helst en skalamodell! Har sett litt på Cessna 182 500 Class. 130 cm vingespenn og elmotor! Noen som har prøvd dette? Noen som vet om det er OK kvalitet? Ser jo helt nyyydelig ut med flaps, landing lights, nav lights og styrbart nesehjul ![]() Link: http://www.rcbutikken.no/produkter/6...-lys--epo.aspx Åpen for nye og bedre forslag om noen vet noe! Vil helst ligge litt lavt i terrenget hva angår pris og synes 2000 kr er mer enn nok for en nybegynner på RC som meg : ) (Har flydd en gang før og drevet på med litt simulator RC) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Air Traffic Controller
|
![]()
Da anbefaler jeg at du kjøper deg en høyvinget trainer. Kjedelig å smadre en dyr skala, på første turen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ta også kontakt med en modellflyklubb om du har en i nærheten. Noen av klubbene har gjerne rimelig treningsopplegg med link (instruktør står med egen radio og kan ta over om det skulle bli nødvendig.)
Der vil det også være folk med mange forskjellige modeller. Kanskje er det noen som har en modell du kunne tenke deg. Da har du også litt support i evt byggeprosess. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Takk for tips folkens : )
Blir nok høyvinget til å begynne med ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
For meg et ukent fly (Værnes) | GF1 | General Aviation og sjøfly | 4 | 11-08-2012 08:04 |
Noen som vil fly meg til Lidkoping onsdag 7.des? | bluebird | General Aviation og sjøfly | 0 | 06-12-2011 07:53 |
Gleder meg til RIAT | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 35 | 13-07-2011 11:33 |
Å fly meg nå baklengs inn i Amer'ka... - The Julebord, 2011 | Martin | TripReports | 54 | 01-02-2011 20:31 |
Møt meg klokken 23:00 i morgen kveld på Gardermoen, MGP. Hvilket fly? | flytoget | Flyforum | 46 | 18-05-2009 09:49 |