![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Satt litt på Airliners.net og fant et bilde av Northwest Airlines (NWA). Som i dag heter Delta airlines siden dem kjøpte dem opp, personlig synes jeg dette er dumt. Jeg likte Northwest Airlines godt og ikke minst fargen/liveryet på flyene deres. Så her er et bilde av Northwest Airlines som nå er en av Delta Airlines A330, flott maskin i pene farger. http://www.airliners.net/photo/North...3a25906005b0ab
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Greier aldri å komme over hvor mange Delta fly det er på AMS samtidig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Personlig synes jeg ikke NWA liveryet var noe vakkert, Delta flyene er mye pengere å se på. Men det er nå meg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er enig i det Egenes er enormt med Delta på AMS. Men NWA sin livery var pen, men nå er det jo delta, jeg føler det er litt kjedelig men har ikke sett på så mye Delta sitt livery enda.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg liker bedre Delta liveryet enn NWA etter min mening...
Fant en video forresten der NWAs Boeing 747 blir til Delta http://www.youtube.com/watch?v=eu3OExKfFR8
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
747 ble utrolig flott. Men kan være siden den nettopp ble nylakert men synes Delta er litt "kjedelig" i fargene vet ikke hvorfor.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har absolutt sett verre liveries enn NWA, men jeg syns Delta sitt er penere. Delta sitt livery er etter min mening et eksempel på hvordan man gjør det beste ut av et eurowhite-livery. Det som appelerer til meg er navn på sida i skikkelig skrift: ikke noen forkortelser, ukorrekt kapitalisering (f.eks. nwa, easyJet) eller internettadresser, og ikke minst et fargerikt sideror, gjerne inspirert av nasjonalflagget dersom det er snakk om en flag carrier. British Airways og South African er andre gode eksempler på dette:
![]() ![]() Men jeg kan godt forstå at mange syns eurowhite-liveries kan være litt kjedelige - det er mange kjedelige eurowhites der ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I Tokyo er det DL og UA som har HUBS....
Der er vel 10-12 UA fly på samme tid, og nogenlunde det samme med DL. og det er hver eftermiddag... Har ikke talt DL afgange fra NRT, men det er mange, rigtig mange Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hvis noen finner bilder av DL 747-100 fra tidlig sytiåra kan man sammenligne. Hadde den ORD-MIA . Uten å dra fram logboka tror jeg det var 1971... På den tiden med 9 i bredden i økonomi. Har bilde et eller annet sted..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bilde fra airliners.net | TLS at OSL | Bilder & foto | 7 | 28-09-2011 20:49 |
Bilde fra Airliners.net | FlyboyKarsten | Bilder & foto | 1 | 23-07-2011 14:05 |
Salg av bilde via airliners.net | findus | Bilder & foto | 5 | 30-01-2011 22:47 |
Fantastisk bilde på Airliners net. | SAS-Steward | Bilder & foto | 9 | 28-05-2010 23:16 |
Airliners.net bilde..... | LN-FHU | Flyforum | 24 | 20-02-2007 08:32 |