![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Noen som har flydd til ZSA? Er det virkelig ikke mulig å fly til Cockburn uten minst 2 overnattinger underveis?
Har søkt og søkt og finner bare med overnatting i London, Toronto, Newark eller Minami, i tillegg til overnattingen i Nassau.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 06-02-2012 at 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() ![]() ![]() Overnatting i Nassau på veg bort, ingen tilbake. Merk at datoene jeg søkte på er helt tilfeldige. Velger du andre dager, kan du sikkert fly BA direkte begge veger. Er usikker på hvilke dager de flyr på NAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Takk, tenkte faktisk ikke på at de ikke hadde de same flightene alle dager. For de få dagene jeg prøvde fikk jeg ikke opp så bra forbindelser.
Pris, OL-kaos og kort forbindelse for Heathrow gjør at jeg nok likevel ikke vil satse på den ruten.
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ja, jeg vet jeg er vanskelig og kravstor når jeg booker. :-)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det har jeg fått med meg. Du spurte om det var mulig uten overnattinger, og det beviste jeg at det var
![]() Ellers ser det kun ut til at det er BA som flyr direkte til NAS fra Europa, så hvis du ikke vil fly de, så ser det dårlig ut. Et alternativ jeg evt. ville vurdert, hadde f.eks. vært BA767 eller BA769 ned om ettermiddagen/kvelden, overnattet på Heathrow, og flydd videre dagen etter. Da eliminerer du den relativt korte connectiontiden, men trenger egentlig ikke å ta flere fridager, i hvertfall om du flyr BA 769. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boarding uten boardingpass, nå deles passasjerers biometriske data uten aksept | robertaas | Småprat | 14 | 30-04-2019 19:55 |
Routing-valg USA til Dubai | ENTO | Flyforum | 4 | 09-06-2015 19:27 |
Spennende routing til Denver (evt LAX/SFO) | Fnate | Reiseforum | 2 | 25-06-2012 16:28 |
Spesiell routing til/fra OSL? | Anders95 | Småprat | 9 | 12-06-2012 20:44 |
Anbefalt routing og selskaper til Hawaii | Trety | Reiseforum | 22 | 12-12-2009 00:59 |