![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Svaret på julekalenderen til SVG i dag var en av de nye sommerdestinasjonene som SAS lanserte for ei stund siden. Ble litt overrasket da jeg så at oppgaven hadde QI-flightnr
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror flightene hadde hatt SK flightnummer selv om QI hadde operert rutene. Det er jo sånn med de rutene QI opererer for SK i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De er listet med SK-nummer på ruteoversikten på avinor.no ja, men det er vel mulig at flighten også har et QI-nummer? Ser for meg at en slik wetlease-ordning i praksis ordnes ved codeshare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Destinasjonen er Barcelona og flightnr. er QI197: http://julekalender.avinor.no/svg
Tenkte først charter, men SK sin nye ferierute er den eneste som dukker opp på http://www.avinor.no/lufthavn/stavanger/direkteruter det neste året, og oppgavene pleier å være hentet derifra tror jeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tipper de bare satt et fiktivt flightnummer foran destinasjonene. Stemmer de andre flightnummerene i de foregående oppgavene med aktuell destinasjon?
Syntes det høres litt merkelig ut at et dansk selskap skal fly fra Norske flyplasser til destinasjoner utenfor Danmark. Det høres ut som et dyrt alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det må være en blings fra Avinor. Hvis man ser på flightnumrene til alle de destinasjonene som står, kan man se at det er utelatt siste siffer på alle, med unntak av FI (da deres flynummer bare er tresifret).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mjolnir: Du får ta å skrive en melding til Avinor Sola på facebook og høre hva som er greia....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med nye sommerruter og justeringer 2015 | Cockpitview | Flyforum | 85 | 10-10-2015 23:29 |
SAS med 34 nye sommerruter | MD90 | Flyforum | 18 | 29-07-2014 12:30 |
Sandefjord Lufthavn Torps NYE sommerruter 2013 | NorwayDY | Flyforum | 10 | 05-04-2013 09:30 |
Norwegians nye sommerruter | Dash | Flyforum | 42 | 19-10-2012 04:37 |
Norwegians nye sommerruter fra Oslo og andre nye ruter i 2012 | matsbg | Flyforum | 40 | 21-06-2012 23:03 |