![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2011
Location: Stavanger
Posts: 105
|
![]()
Hva tror forumet om DYs sjangser på ruten SVG-ABZ? Dette er en oljetung rute med masse fullprisbetalende og flere konkurerende selskaper. To daglige morgen og ettermiddag hadde gjort seg, men spm om det hadde blitt altfor mye kapasitet. SAS og Braathens fløy begge samtidig med jetfly på ruten på nittitallet. Når DY får mange nok fly inn i flåten kan de kanskje vurdere slike ruter, etter at de har teppebombet Middelhavet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]()
Vel, volum er det ene, men det produkt som DY tilbyr rett na som FLEX er ikke sterkt nok a besta mot de konkurrenter. Pluss at dersom dette vil kreve en ny basefly ved SVG, sa ma du finne i en slik tilfelle ogsa ruter for flyet for resten av dagen og under helgen...
__________________
Business Analyst |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Slik har Norges minste flyselskap klart seg i 16 år | LN-MOW | Flyforum | 4 | 16-07-2014 18:16 |
Liten dagstur SVG-ABZ-SVG | sirpjalle | TripReports | 0 | 14-03-2014 13:11 |
Eastern setter inn jet på ABZ-SVG-ABZ | Twin Otter | Flyforum | 3 | 14-10-2010 13:59 |
KSU - SVG - ABZ i TK | fkrlf | Flyforum | 0 | 09-09-2005 11:44 |