![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ankommer osl i kveld og skal videre første lh flight i morgen. Kan jeg ta ut boardingpass på automat i kveld? Internett ikke alternativ denne gangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bør ikke være noe problem. De skal uansett kunne gi deg boardingkort i skranken, skulle maskinen slå seg vrang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Såvidt jeg vet er flightene (i SAS-systemet) tilgjengelige på automat samtidig med at internettsjekkin åpner. Det eneste er at du ikke får levert bagasjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Når får man levert bagasjen da ? (I Tyskland kan man sjekke inn kvelden før avreise.) Jeg har en av disse DY flightene ved 0600-tiden på søndag, og siden jeg skal bo på Park Inn for kr 1,00, tenkte jeg at jeg på lørdagskvelden skulle gå bort til DY automatene på OSL, før jeg drar bort til hotellet, skrive ut boardingkort og gå til bag drop og levere kofferten, så slipper jeg å gjøre alt det der kl 0500 om morgenen. Går det an ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Glemte uansett å stikke opp i avgangshallen før jeg dro til hotellet. En kan for øvrig ikke ta ut boarding for fly fra Oslo på automatene på bgo?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nei, de er låst til avgangsstasjonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På OSL må flyselskapene betale ekstra til flyplassen om de vil levere bagasje dagen før eller sende igjennom bagasje til dagen etter, det er en av grunnene til at man ikke har tilbudet. Er flere andre steder man har det men det er stort sett de største flyplassene der volumet generelt er mye større enn OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag alle sammen før jeg tar kvelden | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 19 | 19-11-2018 00:51 |
Fel EB-status på boardingpass | Fredrik74 | Småprat | 3 | 11-01-2013 13:29 |
Innsjekking kvelden før hos SAS på OSL? | henning | Småprat | 19 | 14-03-2012 15:10 |
Boardingpass hos Widerøe. | Twin Otter | Småprat | 7 | 13-08-2011 22:01 |
Sjekke inn kvelden før | Chriscross | Flyforum | 15 | 17-10-2009 22:01 |