![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her kommer noen glimt fra min spottertur i helgen. Jeg må nesten minne om at jeg er ganske fersk på området. (Fikk nytt objektiv i helgen før). Så jeg har mye å jobbe med og en del og lære både når det gjelder fototeknikk og redigering. Men øvelse gjør mester. Men jeg poster noen bilder alikevel. Mest for dokumentasjonen sin del. Men håper dere setter pris på galskapen. Mulig noen av bildene er reprise fra triprapporten, men det går så fint atte.
![]() Først tre bilder jeg tok fra hotellrommet mitt på fredagskvelden. Jeg bodde på InterCity Frankfurt Airport Hotel. Ganske grei utsikt fra rommet. ![]() DSC_0041 by nosalthe, on Flickr ![]() HL-7467 by nosalthe, on Flickr ![]() D-ABIK by nosalthe, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så noen bilder fra lørdagen. Er tatt under uttaxing med British Airways på vei til LHR. Så bildene er tatt gjennom flyvinduet.
China Airlines: ![]() China Airlines (B-18807) by nosalthe, on Flickr Ukraine International ![]() Ukraine International (UR-GAK) by nosalthe, on Flickr Denne Embraer-maskinen virket litt hensatt og forlatt. Flyr den til LCY på lørdager? ![]() British Airways (G-LCYH) by nosalthe, on Flickr Qantas jumbo. ![]() VH-OJH by nosalthe, on Flickr Jumbo frakter. (Kjipt med trappene, men tar den med alikevel) ![]() Clare Louise by nosalthe, on Flickr En av dagens mest interessante maskiner. CS-TFM. EN Boeing 777-200ER. Med Air Madagaskar logo. ![]() Euro Atlantic CS-TFM by nosalthe, on Flickr Emirates Cargo. A6-EFF ![]() Emirates A6-EFF by nosalthe, on Flickr Avslutter med denne Gulfstreamen. ![]() N801TM by nosalthe, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder. Frankfurt er en flyplass jeg liker godt, men takker for flotte bilder igjen
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fin serie med noen gledelige gjennsyn. Den BA mskinen kan muligens bli å se på Osl etter at vinterrutene kommer i gang 31. Oktober... Hvistnokk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder, flere av maskinene hadde trengt ein vask
![]()
![]() |
#7 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Mye spennende å se her, blir inspirert til å ta en tur selv
![]() TK ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spotting i Frankfurt | 96adrian | Flyspotting | 6 | 31-03-2014 14:47 |
Spotting & foto:Frankfurt-Main & Audi A5: | Blackhawk | Bilder & foto | 17 | 02-09-2010 21:08 |
Noen bilder fra Frankfurt am Main og Kastrup | Jeremiassen | Bilder & foto | 8 | 01-09-2010 11:31 |
Bilde fra Frankfurt Main | FlyboyKarsten | Bilder & foto | 8 | 28-08-2010 06:55 |
Frankfurt am Main | Perks | Bilder & foto | 7 | 03-09-2009 15:01 |