![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Som et supplement til SAS Fast Track i terminal 3 åbnede CPH i går (17NOV11) sin egen fast track i den "almindelige" security control mellem terminal 2 og 3.
Foreløbig er det et forsøg frem til 25NOV hvor business class (samt HON og SEN kortholdere) der rejser med SN eller LX og formentlig også EK kan benytte den. På sigt vil andre flyselskaber formentlig også benytte den og det vil være muligt for alle pax at benytte fast track mod betaling. Take Off skriver lidt om det her til morgen: http://www.takeoff.dk/news/22100 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
YAY! Då kommer man fortare fram till Europas otrevligaste security
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Om CPH er den mest utrivelige vet jeg ikke, men det er himmelvid forskjell mellom sikkerhetskontrollørene på CPH og de utrolig hyggelige fine sikkerhetsmenneskene jeg har truffet på enkelte flyplasser i UK
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Bortset fra det, så har det været længe undervejs. Nu er det et år siden jeg hørte CPH-folk sige at det ville komme "snart". De arbejder vist på nogle kort, hvor man kan købe sig til både fasttrack og lounge. Noget der måske bliver mere aktuelt nu, hvor Diners har gjort deres produkt helt uattraktivt. Har stadig efter 7 dage i Thailand ikke fundet et eneste sted eller ATM der tager Diners ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fast Track Lisboa? | Star Flyer | Reiseforum | 2 | 26-07-2014 15:54 |
Ta med gjest i fast track på ARN/CPH? | espeno | Reiseforum | 3 | 24-10-2013 18:08 |
Alle SAS-passagerer kan benytte Fast Track i CPH (men kun den 24. december) | jefi99 | Småprat | 27 | 06-12-2012 16:44 |
SAS bygger ut Fast Track i CPH | Someone | Småprat | 12 | 08-10-2012 21:42 |
CPH Express - Fast track på Kastrup | Solvi | Småprat | 7 | 16-05-2012 03:33 |