![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Akkurat kommet på hotellet etter en liten runde på nye. Hyggelig by ,men spesielle uteplasser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Front section flyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Minibar Frode...minibar. Men om litt tar han på seg både skinnvest og mokasiner, så da er vi på riktig rute igjen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Free Luigi
|
![]() ![]() GOOOOD SØNDAG! FIN HELG! (men jeg har enda ikke begynt på det prosjektet. faen)
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Well there you go.... Minibanken er tømt og baren likeså. Søndagen blir tung uansett.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Haha - klassiker!
Gudd ivening fra Cumming. Her er det fortsatt lørdag og jeg titter dypt nedi en flaske Glenlivet mens jeg forbereder meg på neste ukes ekspedisjon med å spille Rush på høøøyt volum. Så da vet nok noen av dere sånn nogenlunde hvor jeg skal... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvor mye koster det egentlig å tømme en minibar? Har aldri prøvd.
Mosjøen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Rush kommer ikke fra Mosjøen........
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Thai sin F lounge. Ferien er slutt, og hjemturen venter, må bare en natt innom CDG på veien. B77W fristet nok til at en tar turen innom det som vel er en plass mange hater.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - her skal man hverken drikke opp en minibank eller gjøre andre uortodokse ting i dag. Frontnedbør er på vei så det blir vel litt indretjeneste tipper jeg. Ha en fin dag med eller uten hangover
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Helsinki. Mye bacon og en lang dusj har fått kroppen nogenlunde i vater igjen. Blir vel en liten tur å se på livet før det blir Blue1 og deres Premium class tilbake til OSL i ettermiddag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Morn fra rest cabin 11 i gullstua på CPH. Siden man valgte å reise på poeng ble KF 653 fra HEL kl. 10:00 og videre herfra 14:15 med SK 1458 før turen går hjem til TOS med SK 4424. Selv om man sto over å drikke opp minibanken til LN-FHU ble natta ganske kort, så da skal man prøve å få en time eller to på øyet her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Radisson Royal Helsinki rom 642. Fikk konsumert litt bacon og coco puffs etter 4 timers søvn. Dessverre fant jeg ut at saunaen er stengt, og åpner ikke før klokken fire, og da sitter vi på HEL forhåpentligvis med en G&T i hånden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå bartelandet denne haustsundagen!
![]() Det har ikkje vore innteke noko minibank her, ikkje står det på dagens meny heller. Ikkje skal eg bruke mokasiner eller skinnvest heller -men, her i nordnorge, så kreves det nok temmelig snart at bilen blir utstyrt med vintersko -så dagens oppgåve vil foregå ute. Ha ein flott dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Manhattan, hvor dagen begynner å gry. Nå skal jeg ut og fange frokost på en liten Diner nedi gata har, før deler av dagen skal tilbringes på http://www.intrepidmuseum.org/
Må vel spasere en tur i Central Park også etterpå.. Godt med litt avkobling før uken tar fatt i morgen med møter her i byen etterfulgt av en konferanse i Toronto ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord!
Etter 22 timer søvn på to netter er man fit to fight og klar for en hektisk sosial dag. Orket ikke å våkne kl 7 for å se rugby og det var like greit når man så resultatet i ettertid. God søndag videre, jeg håper bare det ikke tar 4 timer og kjøre tilbake til Kjevik idag, nemlig det det gjorde på fredag, bare andre veien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag. Fremdeles lettere beruset, men overlever. I natt fikk jeg fikk oppleve 1 stk dansende Pandion på scene i Helsinki, pluss to finske groupiesjenter som nå vet alt om EuroBonus. Interessant natt med interessante mennesker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Manhattan #2! Dagen gryr, det skal strykes skjorter, spises frokost på 7th og 58st også blir det nok litt lettere handling før man finner seg en bra plass i Central Park med litt musikk. Temperaturen forventet opp mot 30 grader og Farmerscanner is engaged
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |
God søndag | ENGM 911 | Flyforum | 20 | 11-01-2009 21:08 |