![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,150
|
![]()
Kan noen forklare hva som ligger bak begrepene high og low-yield ruter og hva som er forskjellen på disse.
Eksempelet er at LH holder på å skal re-konfigurere en del av sine B744 til low-yield. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]() Quote:
Low yield betyr få business-seter og mange økonomiseter. Som f.eks. Air France sine vest-india konfigurasjoner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Du skjønner det er en low yield rute når... | Fnate | Småprat | 5 | 02-03-2016 15:51 |
LH med 2-klasses 744 for low yield markeder - og 2-klasses A340-300 | Someone | Flyforum | 15 | 17-09-2014 14:28 |
high- vs low speed proppeller | kimbo | Flyteknisk forum | 3 | 08-08-2010 00:21 |
Flying high and low - RAS 09 | BSSW | TripReports | 7 | 14-09-2009 21:56 |
High Tech = Low Cost | LN-MOW | Flyforum | 6 | 10-05-2005 21:09 |