![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har man noen mulighet når man reiser C/F for å velge seter tidligere enn 24/36 timer? Med referansenummeret jeg har fått fra US Airways kan jeg se min reise hos Swiss, men jeg kan ikke gjøre endringer på setevalget. Hos Thai og lufthansa får jeg ikke sett reisen, men der kan jeg vel bare ringe og få riktig referansenummer, og derfra satse på at jeg kan velge seter?
Litt kjedelig å sitte på hver sin side av flyet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En mail til selskapene og de fikser somregel de setene du ønsker hvis du reiser i F. Jeg har gjort det mange ganger uten problem
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Med Swiss er det bare å sende en mail, fungerer utmerket. Swiss blokkerer 2A/2K for andre enn statuspax i Miles and Less, så om du ber om et vindussete på forhånd vil du få 1A eller 1K. På Lufthansa er det ingen slik blokkering i first. 2A/2K vil dog åpne seg ved online innsjekk for alle F pax om det ikke er noen Senators eller HONs som har fått setene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Som sagt at jeg kan ha vært heldig skal jeg ikke se bort i fra. Last edited by Hypern; 22-09-2011 at 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
De fleste som flyr intercont åpner vel for advance seat reservation i god tid før avreise, vi hadde 180 dager før avgang i MH. Nå er det ingen garanti, men det var meget sjelden folk måtte flyttes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Setevalg LH/LX i business | LN-JAV | Reiseforum | 4 | 12-02-2013 19:05 |
Setevalg wideroe.no | posthuman | Reiseforum | 3 | 10-11-2009 17:55 |
Setevalg KLM | krs-per | Reiseforum | 12 | 22-09-2009 18:21 |
Lufthansas all-business flights blir semi-all-business | CK | Flyforum | 4 | 13-03-2009 17:14 |
Setevalg NWA | VoiceCom | Flyforum | 0 | 08-09-2006 15:16 |