![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Flytoget. En god forsovelse i morges skapte en heller brå start på dagen, men er utrolig hva man klarer når jeg må. Dagstur til KRS står på programmet, hvilket innebærer SK205 og 216. Trodde jeg skulle være hjemme alene og slappe av i kveld, men med listen over ting samboeren har satt meg til å gjøre så ser det dårlig ut. Men en løpetur skal jeg ihvertfall få tid til. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Da er man kommet seg på plassen sin, og er snart klar for dagens oppgaver. Men ikke før forumet er skumlest og kaffekoppen er tom. Ha en fin dag forumister! PS! Kan noen få tak i noen som kan skru av den fordømte kranen der oppe? Nå vil jeg ha iallefall en dag uten regn! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Ett heidundranes regnvær har passert Gardermoen, og man ser en klarning nordover, et bra tegn er når man ser landingslysene. Her skal det jobbes i dett banka kjør frem til neste Onsdag, dog avbrutt av en fridag på Lørdag, hurra!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus! Rask forumrunde før jeg tar fatt på dagens utfordringer.
Onsdag betyr at man nærmer seg midtveis i uken. Småtrøtt i morges. Våknet med et rykk da vekkerklokka ringte. Kunne glatt sovet noen timer til ja. Men det må nok vente til lørdagen. Blir nok en cowboy-strekk eller to når jeg kommer hjem senere i dag. Så blir det spennende å se hva SAS har planer om å fortelle på pressekonferansen senere i dag. Jeg føler på meg at det ligger noe "stort" i lufta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Narvik. Her er det nok en dag i planleggingens tegn. Solen er i ferd med å bryte gjennom skydekket, så det ser ut til å bli en bra dag. Retur herfra blir fredag morgen, og ikke WF skulle sette en stopper for det. Jaja, det er vel alltids mulig å finne seg en avgang fra EVE også, kanskje..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra hovedstaden, heller i meg kaffe samtidig som at jeg greier å døtte i meg noen lakrispastiller innimellom. En bitteliten forskjølelse skal _IKKE_ klare å få overhånd!
I kveld venter familebesøk og greier, ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jaggu er det ikke sol og varmt på terrassen i dag. Lang bingetid siden jeg ikke hadde vett på å legge meg før 0200. Nå er det å sende litt $$$ til utlandet for vedlikehold av "hytta" i CGK. Bad og dusj skal renoveres og det holder med fire laken
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God onsdag fra Gaustad. Har sittet litt med kaffe i den ene hånden, mens den andre har hvilt på F5.
Det ser ut til at det skal bli 2 fabelaktige forum-måneder frem til 8 November. Spekulasjoner herfra til evigheten og en real retur av landskampen mellom OSL, CPH og ARN. Gleder meg til en harmonisert Economy Extra mellom København og Århus. Lykke til moderatorer, og ha en trivelig dag. Selv investerer jeg i popcorn.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hahaha. Det var dagens morgen-post Fnate!
På vei hjem fra jobb. Klar for å finne frem mac'en når jeg kommer hjem. Her skal det synses! Popkorn? Ingen dum ide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God onsdag herfra. Her går alt som det skal.. nei, vent, ting går faktisk litt bedre enn det skal. Folk er på jobb, og gjør det de skal (inkl. meg, selvsagt), så da smiler livet litt om dagen. Ellers er det spennende nyheter i innboksen, noe som forumistene i hovedstaden bør merke fra 3/10.
God onsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Nå trenger vi bare noen nye tenåringer, så er høstunderholdningen sikret!
![]() G'morgen fra Cumming! Ny fin dag ute og travel arbeidsdag inne. Krysser fingrene for at det ikke blir noen streik og håper på at det ikke blir altfor mange krumspring i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Madla, hvor sola faktisk skinner nå, hadde vært kjekt om det gjorde imorra, da det er skoleavsluttning og man i tillegg er tilfeldig valgt ut til leierens gardetropp og skal derfor være med å ta i mot generalmajoren i luftforsvaret. Nå venter full vask av rom. Jippi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grynt fra Chicago. Her er høsten ankommet, selv om 18 grader og regn langt fra er noen skikkelig høst. Regnet har forresten gitt seg, fortsatt skyet.
Forkjøla har man blitt, tror jeg tar turen hjemover snart og finner senga så man er fit for 12 flighter neste uke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |