![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ute er det fortsatt kaldt - minus 7 grader i dag også. Noen spennende møter i dag... Ha en bedre onsdag - nå ER det snart helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Warszawa!
Byen har vært en positiv overraskelse. I kveld ser det ut til at det blir LOT og Embraer 170 til London - det blir i såfall både et nytt selskap og en ny flytype. JY |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Melisdryss på bilen i morges, litt mildere værtype. Trøtt som bare juling , men min egen skyld, måtte bare se "litt" på tv.....
![]() Lang dag i dag, men det er en ende på alt ![]() God dag ønskes dere alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag! Kaldt på vei til bussen i dag. Konemor skulle ha bilen for et kort ærend før hun drar hjem og legger seg under dyna - vinterforkjølelsen har ankommet hjemmet! Siden damene jeg skulle spise middag sammen med også er syke, blir det ikke Amundsen & Nobile på meg i kveld, men hjemmemiddag og fuging av fliser - og ikke minst, stelling av syk frue. Dette blir moro! Heldigvis redder Falcon dagen - i dag blir det lang lunch på FBU!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Heisann!
Iskaldt med skyfri dag her i sør. I dag blir dagens tilbragt hjemme hvor farskapet kommer på besøk for å hjelpe til med å få opp flisene på kjøkkenet. (Ja, følger litt i CK's fotsport på en måte!!) Gårsdagen ble tilbrakt i Oslo. Da flyet mitt taxet til rullebanen, stod det et TNT fly der som jeg ble litt i tvil om hva var. Men det er det sikkert noen her som kan svare meg på.. Det hadde Winglets, men så ut som en 757. Noen som kan hjelpe? Ellers stod det en Bluberry Cargo maskin der. Og den var ny for meg! Julebordet går desverre fløyten. Hadde sett feil på kalenderen, så jeg sitter ombord på Color Fantasy den kvelden. Ha en strålende dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
TNT'en var nok en Tupolev Tu-204: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=49776
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=49776 CK da, du var raskere enn meg ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen, fra CPH i dag. Har akkurat landet etter en reise fra BKK via Zurich med Swiss. Ettersom vi ikke var mindre enn 8 personer på ID billetter var det jo ikke en ubetydelig spenning i går kveld på OM vi skulle komme oss derfra, og deretter med hvilket selskap. Etter en liten runde, ble TG, LH, BA og KLM avskrevet, men det så rimelig greit ut for 4 stk på AY via HEL. Men tilfeldighetene gjorde at jeg gikk innom Swiss som utrolig nok hadde plass til alle sammen. A340-300 til Swiss var ingen stor opplevelse. Har sjelden opplevd dårligere seter bak i bussen, men service og stemning ombord grei. Siste hoppet med Embraer fra ZRH var derimot en meget positiv ovverraskelse. Nå gjenstår det bare 3 korte hopp til OSL, TRD og MJF så er det godstolen foran peisen som er målet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Fortsatt moerkt og nullfoere i ATL. Men det er fordi det er klarvaer, saa ingen fare for sne.
Juletreet er pyntet, og vi er nesten i maal saann julepyntmessig. Bare detaljer som gjenstaar .. Svigerfamilien kommer paa besoek i helgen for aa feire Lilleguttens niaarsdag, og bursdagsselskapet feires paa Andretti's - et miniracingcenter som eies av den gamle Formel 1-kjempen Mario Andretti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
First class'en til swiss kom høyt opp på listen til Forbes bedømming av first class på ulike flyselskap. Men der kommer man vel kanskje ikke inn på en ID billett?!?!?
![]() Farmer; det må da ha vært en torturistisk og nedverdigende opplevelse å sette seg bak i bussen? Det blir kanskje bedre på jordomflyvningen? Er den også på ID billett kanskje? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bonjour!
Länge sedan sist nu. Har hunnit med en tur hem till STO (see rapport) och i morgon blir det exams. Full fart med andra ord. I går fick landet världens storm med regn, hagel och sist snö som fanktiskt låg kvar (i drivor) när jag gick hem från universitetet vid 13-tiden. En fortsatt fin dag tillönskas er alla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da var den arbeidsdagen ferdig...nå skal det planlegges for morgendagens seanse hos Gino Valente!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Nei, der skal jeg heldigvis fly som folk ! Der er det en reise i embeds medfør med tett program hver plass jeg lander, slik at der var det ingen tvil om reisemåte der nei ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 28-04-2010 16:46 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2010 12:42 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 31-12-2009 00:17 |