![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra et veeeeldig regntungt Stavanger/Forus!
Mandag morra blues, trøtt i trynet, men allikevel klar for en ny dag! Kaffekoppen er på pulten og siste brikke er på plass, så nå er det 100% i boks, det blir A380 på meg i november. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Torggata, strålende solskinn og ny arbeiddag. Høsten har kommet for tidlig, men jeg tror likevel det blir litt grilling utover ... Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av Ruters store røde. Fortsatt litt feriepreg over trafikken. Etter jobb er det tid for sesongstart langt nede i sumpen i seriesystemet til NFF, da vi laveste divisjon i 7er-serien begynner igjen. Satser på stang inn og at motsanderen har forfallt mer enn oss over sommeren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Grå morgen fra Trondheim
![]() Starta dagen med 35 min gåtur til jobb i regnet - deilig ![]() Merkes at hovedferien er over -fullt trøkk fra morran idag. Satser på at det blir en ok dag, selv om IT gir oss en utfordring på morrakvisten.... Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Radisson Blue Resort og Spa Dubrovnik.. Fantastisk sted, vil skrive et lite notat senere. Som vanlig uten bilder.. Har ikke funnet 120 film tii mitt Kodak Bokskamera foreløpig...
![]() Nyt de siste dàgene av sommeren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Akersgata! Da er det bare en arbeidsuke igjen før ferien står for døra. Får prøve å velge meg sete hos Austrian i dag, det funket ikke ved bestilling, av en eller annen grunn. Ha en ikke altfor blå mandag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
G'morn fra kontoret hvor dagens tredje kaffekopp står på bordet sammen med en bit mørk kokesjokolade..litt godt må man unne seg en mandag.
Noen har dreti seg ille ut her på jobb, men enn så lenge blir det ganske rolig men jeg frykter texas når ting begynner å komme opp og gå igjen. ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
*Gjesp* God morgen fra Alpharetta, hvor en eller annen tulling paa guttungens nye skole har funnet ut at skolelaget i fotball skal ha trening 0630-0745 - uka foer skolestart ... moekkamenn! Paa den annen side er temperaturen levelig ...
Jaja - vi faar laste opp med kaffe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Blå himmel over Oslo er slett ikke verst. Kjøkkenet skal fornyes og IKEA må besøkes. Alt av mål er lagt inn så det blir en grei skuring. Må bare gjøre broren min klar over at det blir "litt ærbe" på han senere
![]() Ha en fortsatt fin dag
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grynt fra Chicago. Sen ankomst med United i natt ble ca. 25 minutter senere enn ventet da Lufthansen Cargo (som landet halvannet minutt før vi skulle lande) bestemte seg for å blåse en rekke dekk på touchdown og dermed blokkere hele rullebane 10. Det ble goaround for oss ved ca. 1500 fot, så ikke særlig dramatisk. Litt småkaotisk for ATC og en rekke groggy piloter. Lufthansen var ihvertfall våken, han hørtes passelig nervøs ut på Ch. 9. Han trodde han hadde truffet noe debris på rullebanen, tok litt tid før han oppdaget at det var en blowout, ikke debris som var årsaken til dramaet.
Oh, well. Sent i seng, opp tidlig, her er det bare å pumpe på med kaffe gjennom lunchen. Dagstur til Connecticut i morra. Ha en fin uke |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 18 | 29-08-2011 18:41 |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 22-08-2011 22:43 |
God mandags morgen fra Forus | Twin Otter | Flyforum | 22 | 18-05-2011 02:19 |
God Mandags Fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 13-12-2010 17:24 |
God mandags morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 08-11-2010 15:17 |