![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Jeg skal til blant annet India i julen og skal finne billetter i business frem og tilbake OSL DEL for meg selv. Jeg vil ha "value for money". Flyselskap er ikke så viktig (Helst StarAlliance eller OneWorld. Har EBS hos SK og 240 tier points hos BA). Resten av reisefølget reiser F med følgende avganger: Ankomst Delhi 17.dec, LH762 klokken 0740 Avreise Delhi 09.jan, LH763 klokken 0940 Jeg vil komme til/reise fra Dehli innefor ca +/- 4 timer. Jeg hadde først tenkt å rise med BA fra OSL som kommer på ca 20 000,- I de siste dagene så har jeg lekt med å reise fra London (LHR) og da kommer LH ut med ca 14 000,- (+reise til London). LH skal ha ca 26 000,- fra Oslo. Bør jeg kjøpe en gjennomgående billett OSL DEL (som er dyrere) eller er det greit å bestille f.eks. LHR DEL + OSL LHR (som er billigere)? Tar gjerne imot forslag/ideer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Swiss tar 18000 t/r OSL-DEL, da får du deres nye A330-300 i Business (helt flatt sete). Turkish tar 16000 t/r OSL-DEL. Ingen av disse tilfredsstiller dessverre kravet du stiller om å komme/dra +/-4 timer i forhold til LHs flighter. Ville ikke flydd LH i Business, produktet er for utdatert.
Ang. gjennomgående billett er jeg ikke i tvil når du snakker om reise rundt nyttår/jul; denne tiden på året er jo notorisk hva angår kanselleringer, forsinkelser og opphopning av passasjerer (gjerne på feltsenger!), så jeg ville ikke valgt separat reise til LHR. Om du skal gjøre dette må du legge inn SVÆRT god tid (gjerne en overnatting). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja man kan bestille seperat til London, men legg inn en overnatting sånn for sikkerhetskyld. British Airways sine club world seter blant de bedre der ute. Men ville nok valgt Swiss her.
Last edited by Hypern; 31-07-2011 at 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Finnair tar rundt 21000 kr i biz OSL-DEL.
Ank. DEL 0640 Avg. DEL 1045 A330-300 begge veier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
De nye setene på Swiss er dessuten mye bedre enn BA (mye større(bredere plass og bedre seter). Fløy ZHR-JFK sist fredag og er storfornøyd, også maten var bra. Veldig mør biff.
Minuset vårt var at de ikke hadde klart å få meg seg at barna skulle ha barnemeny, til tross for to telefonbekreftelser på at dette skulle være i orden. Outsourcing av kundeservice har ført til mye rot og tull for kundene av mange selskaper, men min erfaring er at akkuarat på denne siden er Swiss en værsting (har hatt mange andre issues som jeg ikke gidder å skrive om nå).
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen gode søkemotorer for å finne rimelige business class billetter | barca | Reiseforum | 12 | 09-12-2014 06:42 |
Noen billige biz billetter til NY? | jb1 | Reiseforum | 6 | 23-06-2013 21:00 |
Hvordan finne hyggelige Biz priser til Nice? | SudCaravelle | Reiseforum | 13 | 25-11-2010 12:30 |
HKT-BKK-HEL-OSL (BIZ) Thai-Finnair /del 1 | laban | TripReports | 7 | 16-12-2008 18:00 |
Trenger litt hjelp med å finne billetter | LCH | Flyforum | 5 | 10-10-2005 15:27 |