![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Det er alt for tidlig en onsdag morgen og jeg skal straks til Gardermoen. Ruta er OSL-ARN-VIE-DBV, for å rekke å være framme i Dubrovnik omtrent samtidig som dagens direktefly tar av fra OSL. Der skal jeg treffe noen venner og tilbringe ei ukes tid i sola.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Akersgata. Kursen settes etter hvert mot Bondeheimen, der jeg går på Flybussen til OSL. Har sikret meg 4F oppover til Ålesund. Ser ut til å bli en fin sommertur i år. Ha en fin-fin onsdag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Guten morgen, keine sorgen, fra Lillestrøm. Har sovet 10 timer i natt etter ferdig Norge Rundt tur med Widerøe.
Nå settes kursen mot Gardermoen for noen dager i Kiev sammen med venner. Blir veldig spennende, da jeg tidligere kun har opplevd Moskva og Tula av skikkelig Øst Europeiske byer. Travel sommer dette. Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Guten Heute fra Kristiansand!
16 grader her nå, og ingenting som minner om sommer med vind og skyer! Godt man ikke har ferie!! I går fikk jeg meg en tur til Skagen. Mye folk og båter nede på havna og øllet smakte godt det! Idag er det ingen andre planer enn å jobbe. Iallefall foreløpig! Så kan vi jo bare vente på at drittværet kommer til helga! Akk ja! Er det rart at jeg drikker? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag arbeidstagere, dere som har ferie: goooood morning!
Siste uka før ferien er halvgått og jeg begynner å se slutten på galskapen, innboksen er under 300 elementer og det som gjenstår er overkommelig. På Namdalskysten er det overskyet med litt spredte regnbyger, helt klart greit å ha kontor i dag, så kan de andre være ute å jobbe på farmen.. Neste uke er det min tur og da satser jeg på sol og jubel. En god dag til dere alle.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Toulouse. TGV tok oss fra nord til sør på rundt seks timer i går kveld. Ble litt sene inn pga en strømstans(!) underveis. Men vi tok det med godt humør der vi satt på første klasse. Serveringsvogn hadde de også. Nesten som å fly på langdistanse! Man er fortsatt litt redusert pga. et tannlegebesøk tidligere i uken, men planen er nok å prøve å komme seg ut til TLS for å se om vi ser noe airbus-relatert....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Grå formiddag fra Kristiansund.
Litt synd på turistnæringa i Norge som må merke det dårlige været ift belegg på hotellene etc.. men derimot bra for land i sør som gjerne får noen ekstra turistinntekter. Halvannen måned her oppe og grått hver dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Goooood morgen fra Cocoa Beach..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra LA. Forelopig ikke kommet opp av senga, men faar vel snakke komme meg opp og ut. Blir vel aa sjekke ut turistjippoene idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'ettermiddag fra Alpharetta. Her skal jeg straks ned til Paintball-banen for å hente en svett 14-åring ... Skjønner ikke at folk orker i denne varmen, men ham om det.
24 timer til disse gamlegutta skal underholde på den lokale amfien. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=3amuM...&feature=share
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Sintra.
Da var det kveld. De små er lagt og da er det på tide og åpne en flaske god Portugisisk rødvin og ha litt voksentid. Lisboa ble utforsket i dag, samt toget fra Sintra inn til Rosso. Frister å ta en ny tur, men uten barn. Vel, ha en fortreffelig aften forumister! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |
God onsdag morgen | G-COLE | Flyforum | 11 | 20-04-2005 14:12 |