![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hadde akkurat kommet inn fra en særdeles lite minneverdig tur fra RRS (bortsett fra enda en 30min slot), sto ved bagasjebåndet på OSL og ventet på kofferten min. Da den dukket opp som en av de første (var selvfølgelig sist til å sjekke inn, siden jeg var den eneste av de reisende som på forhånd visste om slottiden (tross alt jeg som informerte crewet om den før jeg takket for meg på jobb)), la jeg fort merke til at noe ikke var som det skulle. Det tok meg fem sekunder med tullete gloing på min egen koffert før jeg innså at det uvanlige var en latex/engangs/vaskehanske festet hardt og med stor knutekunnskap rundt samme rem som baggasjelappen. "Hva i alle" var det eneste jeg rakk å tenke, før underbevisstheten slo inn og rev hele den gyselige, lysegrønne hanske av min fine rollerbag.
Spørsmålet, som jeg når endelig kommer til, er rett og slett hva i pokkers huttituttiland den gjorde der, og hvem som eventuelt har festet den? Er det et slags "tegn" fra Tollen? At de har tatt ut kofferten min for en random screening? Blei vaskedama på OSL lei av lysegrønne engangshansker, og bestemte seg for å sende de alle bortover båndet spredt rundt på diverse bagasjer? Eller var det egentlig bare en moromann av en handlingagent på RRS som ville gjøre gjøn med meg? Kjør debatt! I r confused.
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Unnskyld jeg må bare.... pfahahahaha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Siden jeg tolker ut i fra innlegget ditt at du jobber på flyplassen der oppe på RRS, så høres dette ut som en liten practical joke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...og da slapp du svært billig unna. Jeg har hørt om bagasje som har fått helt annet utseende ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er denne kofferten innenfor håndbagasjekravene? | bearme | Småprat | 16 | 04-05-2013 20:03 |
Hva bør man IKKE ha utenpå kofferten? | robertaas | Småprat | 8 | 18-01-2012 17:48 |
Låse kofferten | Trety | Reiseforum | 15 | 21-07-2010 17:43 |
Pus i kofferten på langtur | Concorde | Flyforum | 4 | 23-01-2008 15:12 |