![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Føler meg fortsatt skikkelig mørbanket i ryggen - som om jeg hadde fått ordentlig juling...I dag skal jeg begynne med lett bevegelsestrening. Ha en bedre tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og selv om jeg la meg ganske så tidlig igår merker jeg at jeg ikke er konstruert til å stå opp så tidlig som 06:20.
![]() Etter å ha jobbet med et gruppearbeid i en halvtime er det snart tid for å gjøre seg klar til skolen, og fremføre dette... For deretter å være på skolen til halv fire. Hvem sa at skole og lærdom ikke er tidkrevende og fører til lange dager? ![]() Ellers merkes det at det er lenge siden jeg har vært ute og flydd! Men blir nok ikke noe av det med det første, nå som vi har investert i bil... Må si det ble en smule dyrere enn planlagt med først dyrere bil enn planlagt, og deretter dyrere forsikring, og avgift her og der og der og her... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag. hadde en liten innføring i min nye jobb i WF i går, og det skal bli spennende og veldig morro! I dag håper jeg på litt tid til å oppdatere Scanair.no mens konemor trener. Her er en smakebitpå søndagen på OSL, flere kommer på AirPics.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra SVG,
Dagen starter med regn og kuling fra sør . Fint vær ute til å være innedørs idag. Det ser ut til å bli en uke fylt med regn og vind her over. Ha en fin tirsdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.lch78.net
|
![]()
CK: hadde du blitt sjef for ansettelse av piloter så hadde du nok fått LN-BRK som din bestevenn
![]()
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Da hilser vi ogsaa fra ATL hvor en ny, fin dag staar for doeren. Dagen byr paa tur til Fort Benning hvor jeg faar baade Tristar og 757-300 paa besoek. Samtidig! Saa det blir nok litt loeping...
Ellers blir det ny Afrikatur paa meg om to uker, veeeldig naer ekvator! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Drammen!
Ikke før var kontrakten underskrevet på Xantia'en, og så kommer en kollega og forteller meg dette... Heldigvis er min like helt og helt uskadet (stod inne i lokalet), og hjertefrekvensen er tilbake på normalen. ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer med ny jobb, CK :smokin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå har jeg en date med en flyvertinne i Alaska Airlines...så da blir det litt flyprat over noen glass vin i kveld også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |