![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Her har det blitt frokosttid, og jeg er klar for dagens utflukt,som idag går til øya, og The Peak bl.a. Blir vel en pils med et forummedlem i ettermiddag, før kursen settes mot Bangkok, hvor Emirates står for transporten
![]() Ønsker alle sammen en strålende fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn morn fra Forus. Nå er det snart helg. Ska bli godt. Håper været i helga blir bra. Ryktene sier at det kan bli en tur i Kongeparken på lørdag hvis været er bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gardermoen, Gardermoen, Gardermoen - hele helgen!
Ha en god dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen og god helg! Natten er benyttet til å booke DY billetter til murcia i august. Resten av dagen skal brukes på nada!! Kanskje finne noen gode odds på portugal-norge i morgen. Har en feeling av at jeg kommer til å tape noen kroner på den kampen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det fredag. Forsov meg i dag gitt ![]() Nok å ta tak i dag og på jobb, å dagen viø gå kjappt unna. Blir nok å pakke snippsekken og bilen og komme seg ut på hytta i ettermiddag og nyte finværet som de har meldt. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
He he...nei. Økonomien fikk seg en knekk før jeg dro, så det blir dessverre ikke...
![]() Men kanskje senere.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
"There's a coldness in the air - but I don't care"
G'mornings fra LYR. I dag starter man ekstra tidlig, da foreleser skal ned med 14.45-flyet. Jippi ![]() Ha en fin dag, hiver meg på sykkelen nedover nå! ![]()
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 03-06-2011 at 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ikke spesielt folksomt på kontoret denne inneklemte dagen. Noen rapporter må ferdigstilles før jeg kan ta helg, men satser på en kort dag. Park, grilling og pilsing står på kveldens program
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Da jeg dro på jobb kl 0800 var det 18,5 grader ute som økte til 20 før jeg var fremme på jobb. Deilig å bare gå i t-skjorte gitt! Satser på en kort arbeidsdag da en kamerat har fristet med båttur i ettermiddag, og det har jeg litt vanskelig med å si nei til. Også er det planer om noen glass i aften for å feire at nå er det bare 14 dager til ferie!! God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen godt folk!
Quote:
Men det å starte dagen på mer eller mindre tom mage og fylle på med kaffe er en skikkelig elendig ide. Fredag på Nærbø og her på jæren er det sommer i lufta, noe som jærbuene vet å verdsette etter lange tider med regn. Jeg som er endel hakk brunere enn vanlig, etter to uker i det store landet syden skjønner ikke helt hva de klager på, men de om det! En god dag til dere alle, særlig dere som benytter denne fredagen til ei litt ekstra lang helg!
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fridag. Vaskedama tar leiligheten. Jeg en øl eller tre i parken. Have s nice day!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Inn fra Norskehavet i går kveld og rett på kontoret idag for siste økt denne uka. Fin tur ned fra BNN i går ettermiddag med luftens Rolls Royce, LN-BAB, til BGO via TRD. Deretter ned til SVG med DY459 LN-NOP. Fin maskin , men fyttirakker'n så møkkete i kabinen. Det skal bli godt med helg før neste uke barker i vei med ukas jobbreiser til ABZ og OSL. Ha en god dag og fin helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mand....fredag fra Maura.
Klar for en inneklemt arbeidsdag. Kjennes litt ut som mandag, så jeg blir nok positivt overrasket over at det er fredag når jeg skal hjem i kveld. Etter det, blir det et par ukers velfortjent feire. T-6 til rumpa plasserer i et sete på en franskbygd buss. På tide å øve litt på replikkene kanskje? "I'll have the champagne, please" ![]() God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Oslo!
På kontoret og ferdig med lunch. Nå er det straks duket for en tur til tannlegen - en av livets høydepunkter...? Ønsker alle en fin fredag!
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God kveld fra HKIA
![]() Trygt plassert i loungen til Emirates, som skuffer stort, hva innhold og utseende viser. Hadde virkelig sett for meg noe bedre enn dette. Men det er vel bare meg som er bortskjemt etter LH of LX's første-lounger..... Anyways...fått med meg Scanairs øst/sørligste treff, da Discus m/kompis dukket opp i ettermiddag. Da ble det en øl, og kanskje et treff til på søndag-da undertegnede kommer tilbake fra Bangkok. Men nå skal Emirates First testes på A380, og forventningene er på topp etter div.rapporter. Ha en strålende ettermiddag/kveld,hvorenn i verden dere måtte befinne dere ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen y'all! 'Kun' 24 grader foreløpig, men vi skal nok snart opp i de vanlige 36-37 ...
Skal på teater etter jobb og se Spamalot, som er på turne. Har sett den før, men det skader ikke. Utrolig morsom oppsetning av The Holy Grail. Glær mæ! Ellers så blir det siste forberedelser på morgendagens avreise. Blir klakk-klakk-klakk hele veien til Mosjøen, så vi får håpe alt er på rute og at jeg ikke får noen overraskelser underveis. Det er igjen LH som skal få gleden av å transportere meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superflyer
|
![]()
En herlig trippel fra HKIA..... Enjoy
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Mosjøen. Inneklemt arbeidsdag betyr lite folk på jobb og arbeidsro.
![]() Etter å ha stått på venteliste noen dager klarte jeg å karre til meg det siste setet på WFs morgenavgang til TRD på mandag. Jeg ønsker meg definitivt Dash'er med flere seter! Dermed er det klart for å reise til verdens største land: Utlandet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Free Luigi
|
![]()
"This is not a staged photo at all" .....
![]() ![]() Noen finner glede av førsteklasse på emirates, andre fant i dag en ekstrem indre glede av å være her på øya jeg liker ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen Hong Kong | Fnate | Flyforum | 7 | 20-07-2019 16:20 |
God fredag fra Hong Kong | Hypern | Flyforum | 22 | 08-12-2017 20:20 |
God mandag fra Hong Kong | Fnate | Flyforum | 18 | 11-03-2013 23:55 |
God fredag fra Hong Kong | Hpkris | Flyforum | 18 | 18-01-2013 17:16 |
God Morgen fra Hong Kong | Fnate | Flyforum | 17 | 13-04-2012 19:08 |