![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Denne helgen staar i fotballens tegn! Lillegutt skal til Bestefar, kona paa jentetur til Charleston .. og MIN helg begynner fredag kveld med:
FOX Soccer Channel (FSC) English FA Cup 1st Round Merthyr Tydfil vs Walsall .. og deretter gaar det slag i slag ..!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad fredag! Regner med endelig avklaring omkring overgang til WF i dag, og så er det gullrekka på NRK og stor tapaslunch med venner i morgen. Blir det fint vær (ikke mørkt og tåkete som hver dag de siste ukene) blir det en formiddagstur til OSL søndag - mens byen fylles av Moldensere (skrekk&gru!), men det er min egen feil - jeg har fått satt op ekstrafly fra MOL....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen... Nå har jeg kuttet trekantpillene og går kun på en drøss med betennelsenedsettende piller...herlig! Det blir bøker og aviser på dagtid før det blir gullrekka på NRK i kveld - helt fritt for foppall!!! Ha en bedre fredag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen !
Skrekkelig vær i Alta i dag, 2 grader og øsende regn. Her i huset har fruen bursdag i dag, så vi får se hva kvelden bringer. Mulig det kommer noen venninner av henne på besøk, og da er det nok på sin plass å rømme huset. Det CK og de fleste omtaler som gullrekken på NRK står jeg som vanlig over. Jeg regner fredagskvelden som den desidert dårligste TV kvelden i uken.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
ENDELIG!!!, er siste nattskift ferdig for denne gang...
![]() ![]() Det blir vel en fredag på det gjevne tenker jeg; en liten lur etter skiftet her nå, så ut å handle litt "godis", og den nevnte gullrekka på NRK. Mulig jeg skipper Først & Sist...., er det bare meg, eller har Skavland falmet litt i det siste? I mårra blir det å dra til Molde ( ![]() ![]() ![]() Men sånn er det vel å være fagforeningspamp, eller hva sier du...., ENKB? ![]() God helg folkens!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Enig vedr. Skavlan...pluss at jeg sovner gjerne før han starter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra FBU
![]() Tilbake på jobb etter noen dager hjemme med noen kranglete involler. Det øser fremdeles ned i Oslo området og Østre aker vei med fler er stengt pga flom. bare 6 dager igjen til ferie ![]() Kos dere folkens (og nei jeg skal heller ikke se skavland.. har ennå ikke fattet helt opplegget hans, er bare noen som sitter å småkjattrer der alikevel) ![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Godt å høre at det er flere som sovner foran Skavlan... Og ja, enten har han mistet grepet en smule, eller så begynner vel en del av oss å bli lei fyren. Eller kanskje jeg bare ikke orker de litt pinlige konstellasjonene av gjester som skal småprate om ting flertallet av dem ikke har greie på. Nei, så var det det med Scanairs Forum For Mediekritikk igjen, da.
![]() Ha en fin dag og en brillefin helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
nå er vi jo ganske OT, men Go'morra-trådene er jo i seg selv OT, men det hender jo at Skravland er knallbra. To av mine favorittgjester på Skravland har vært Desmond Tutu og Marion Ravn/Raven - uten sammenligning forøvrig - fordi de begge to på hver sin måte klarte å få Fredrik helt ut av fatning. Tutu bare ved å være sitt sjarmerende selv - hvorfor ble ikke den mannen pave?? - og Raven/Ravn ved at hun begge gangene jeg har sett henne der har flørtet Skavland så langt ut på sidelinjen. Den dama/jenta er det noe med....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Sørlandet. Det regner i dag... No' herk... Det er også mye tåke for tida, så det er ikke alltid like lett å få øye på flyene.
Ha en god dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Jaja! Mange som har en stor diskusjonstrang om morgenen ser jeg!
Her skal dagen bare unnagjøres før helgens avslapning står på programmet. Det blir biff og rødvin i kveld. Ikke til å forakte! Satser på en flaske Raimat Cabernet Sauvignon i aften. Framifrå!! Slit med helsa! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Tromsø
Ikke nedbør nå, har øst ned i morgentimene. Heldigvis er det frihelg, som står i matens tegn. Masse god mat og drikke planlagt til helgen. Jobber lenge i dag, men verdt det med tanke på alt det gode som kommer i helgedagene...... ![]() Ellers planlegges det bryllup, min utkårede og jeg drar til Hellas og gifter oss til august. Det ble laget invitasjoner i går, og infoskriv om plassen i dag. God helg alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Drammen!
Grått og trist skylag som vanlig, men en liiiiten tur innom butikken for litt skummende drikke med påskriften AASS Classic skulle vel kunne redde kvelden. Gullrekka til NRK blir fullført i sin helhet for min del ihvertfall, med Nytt på Nytt som høydepunkt. Etter å ha kikket etter en "konebil" (i likhet med LN-SSL's så betyr det den jeg skal kjøre) en ukes tid skal de 2-3 siste inspiseres i morgen. Så får vi se om autofilien eller fornuften seirer...
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hva med Lancia Ypsilon som konebil????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Jeg har én italiener i sikte, en 1998 Fiat Marea Weekend 1,8 som står hos Alfa Bilsenter i Oslo. Dette er det mest autofile av de jeg har i sikte så langt. Pen å se på, morsom å kjøre. Bare bilen er i bra stand... Ellers er det en '99 Mitsubishi Carisma 1,8 GDI ( ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
at your service!
|
![]()
I dag kom prinsessene heimatte!!
![]() Alt er berre lekkert, eg har permisjon frå jobben fram til 14. november, så her skal det kosast!!! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |