![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus.
Første av tre nattevakter på rad går mot slutten. Begynner å se frem til en lengre friperiode fra fredag av. Langhelg rett og slett. Drøye 40 minutter gjenstår her før jeg fyker hjem og rett i loppekassa. Skal bli gudd! Ha en flott dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen. Turen går i dag til Tokyo med SAS foran gardina. Hjem igjen på søndag. Jeg er oppnevnt som reiseleder for samboer, barn, og min mor. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
I dag skal man ut på tur med Lufthansen, men før man kommer så langt må man tømme mailboksen tenker jeg... Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Tranen er inntatt og det er på tide å komme meg til skogs. Midt i månedsoppgjøret nå så to-do listen er vellfylt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Det SNØR !!!!!! ![]() ![]() ![]() Ja ja....ikke annet å gjøre enn å fortsette å drikke kaffen og late som ingenting... Ha en snøfri dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Tilbake mer normal vårtemperatur her over i sørvest også etter fine varme dager. 8 grader på morgenkvisten er ikke så mye å skryte av. Her blir det et par viktige møter i løpet av dagen i fase 2 i Prosjektet før langhelgen starter. Den går med til å være "flyttebyrå" for en av mine døtre med familie som skal inn i nytt hus. Håper ryggen holder! Ha en fin dag all. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Ut på fisketur om en halvtime, og bare nyte dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Pleier å hjelpe å trykke på CTRL+A og så DEL
![]() God efta fra Tananger Her er det akseptabel temperatur med tanke på at man bedriver fysisk arbeid, så ikke varmere enn rett under 20°C, pluss sol. Skulle egentlig ha vært ute i Tampenområdet nå, men det ble avlyst på mandag. Så da er det å gjøre seg klar til besøk fra andre siden av plattformene neste uke, m.a.o. Skottland. Snart helg, hvor man skal gjøre masse av ingenting ![]() Ha en fin dag/langhelg forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Kristiansand
Dagen har gått med på rydding og vasking da jeg har blitt invitert på grilling av noen venner. Etter å ha takket ja så fikk jeg beskjed om at det skulle være hos meg ![]() Ha en fin en |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen ! Vått og trist her nord for Atlanta .. Fortsatt fare for litt regn og torden før solskinnet tar over igjen. Varmt er det ihvertfall ... Og klamt.
Ser ut som det blir en tur til Mosjøen for å kjøle meg ned litt i begynnelsen av juni, men får sørge for å komme meg avgårde igjen før de slipper hordene ut av skolene ... Arbeidsuken fortsetter .. 1. mai er heller ikke noen helligdag her. Det skulle tatt seg ut ... LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Straks ferdig med arbeidsdagen og sola skinner ute.
Junior skal spille fotballkamp i ettermiddag, og selv håper jeg på reker og hvitvin til kvelden. Det er jo tross alt fri i morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei fra OSL! Her ble jeg nettopp kastet ut av fast tracken ettersom gullstatus ikke registreres på bonusturer. Så da måtte jeg traske til service-desken for å få en voucher slik at jeg kom meg tilbake i køen. Rart at SAS ikke har tenkt på å inkludere passasjerenes status på bonusturer?
Vel vel, sitter ved gate og blomstrer, veldig mye trafikk på Gardermoen i dag. Midtsetet var ledig for en time siden, så håper det fortsatt er det når jeg kommer om bord. Ha en flott helg! w |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Kan rapportere om sola og blå himmel hele veien fra Oslo til Kristiansand, hvor jeg straks ankommer - med tog... Tenk at med 4,5 timer på fly så ville jeg nesten vært i Dubai... Sukk, jaja, blir digg å komme seg til sommerhuset, selv om lårene mye heller vil på ski. Får trøste dem med at planleggingen for neste sesong er godt i gang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 9 | 06-08-2014 18:16 |
God morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 17 | 28-10-2013 16:35 |
God onsdag morgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 22 | 02-11-2011 21:00 |
God onsdag fra Stavanger | dc-8-63 | Flyforum | 16 | 03-08-2011 18:17 |
God morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 03-05-2011 00:40 |