![]() |
|
![]() |
#1 |
Transportfotofil
|
![]()
Her følger noen bilder av noen flymaskiner som har dumpet innom på Værnes siden i vår. Jeg minnes at Eirik summerte ganske bra det som hadde vært innom under NATO-øvelsen, så jeg får overlappe ørlitte grann, og vise noen bilder fotografert frem til nå.
Amerikanerne pakket sammen og dro over dammen i stort og smått midtveis i mars. ![]() Jeg har ergret meg litt over at jeg ikke fikk tatt bilde av COA's 777 som var på nattvisitt, men jeg synes denne kanskje er hakket mer eksotisk å se i snøen allikevel. ![]() Et flybesøk jeg trodde var forbeholdt de saltvannsdynkede flystasjoner (f.eks Ørland, Bodø og Andøya), var tyskernes spesielle Breguet Atlantic... Men den kom jaggu på dobbeltvisitt til oss. Det vil si, den første fikk snag, slik at man måtte fly opp deler med en annen maskin. ![]() I mai fikk vi besøk av to små mennesker med store fly, faktisk to store fly... ![]() Og det har ikke vært fritt for andre sværinger heller. ![]() ![]() På sensommeren ble det atter militær virksomhet i Trøndelag. Ørlandet ble for smått, slik at flere besøkende transportfly ble sendt til Værnes for en sup drivstoff og en blund på øyet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg avslutter med en fin og rød en, som fløy tur for MyTravel. ![]() Kanskje har noen andre noen bilder å tilføye fra denne sommerens gjester? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nåh. Har ingen bilder fra Thønderlag men det der var en super oppsummering. Nydelige bilder. Og Herker i SEA Camo og allslags. Kult.
K |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jammen, jammen ... du glemte jo .........
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Supre bilder KAB
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Transportfotofil
|
![]()
Såså LN-MOW, din erobring av Trøndelagen er godt dokumentert i eldre forumtråder
![]() Fotografiske ønskerepriser finnes på http://trd.airpics.com/fotoseksjon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
veldig bra oppsummering, KAB!! enda det er lenge igjen til årskavalkadene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vilken kanon bra start på dagen
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bildet av Miami må vel sies å være litt spesielt. Palmer on snø. Skulle tro de hadde svingt feil i et veikryss lengre syd.
![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Supre bilder KAB
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Herlig KAB! Vi har sannelig hatt mye fint på besøk i år...
![]() ![]() ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Aldeles nydelig KAB!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Charter sesongen i gang på TRF! | Peder96 | Bilder & foto | 8 | 01-06-2014 19:34 |
En liten oppsummering av sesongen 2009 (!! 1200x !!) | Even92LN | Bilder & foto | 33 | 03-12-2009 23:57 |
Oppstart av sesongen 2008 | LN-KGL | TripReports | 11 | 29-04-2008 01:31 |
BA litt utenfor sesongen | Trety | Flyforum | 2 | 17-01-2007 17:27 |
Flyshow sesongen 2007 | N-3PB | Flyforum | 3 | 13-03-2006 11:23 |