![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kun kona og undertegnede i Asiana First Class Lounge på ICN for øyeblikket. Champagnefrokost er ikke feil
![]() Ca 2 timer til avgang. Ha en fin tirsdag alle sammen!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra OSL.
Venter på at dagens første fly skal gjøres klart, så blir det fri fra klokken 09:00 og utover. Da tar jeg påskeferie ![]() Ha en fin dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra LN-DYO på rute DY476 på vei til RYG. Nettet fungerer utmerket. Litt flere passasjerer kunne nok vært greit, ettersom det neppe er flere enn 30 stykker ombord. Jaja, god plass til meg i hvert fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Utenfor kan jeg se blå himmel, snart ut av døra og rusle retning sentrum, så jeg kan få fyllt på t-kortet etter ferien! Etter det er det en tur på skolen. Ha en flott dag ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Første dag etter ferien, så regner med det er nok i innboksen å ta fatt i. Itillegg så sparkes fotballsesongen for undertegnede i gang og det er tid for årets første kamp i 7er-serien 2. div......det skal sies at man ikke kommer lavere ned. I fjor havnet vi dog ikke nederst, så målet er å klarte ytterligere oppover tabellen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo, delvis skyet men fortsatt mildt. Må det fortsette slik for om 2 dager går jeg på langfri. Ha en fin dag der ute folkens.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Planleggingsdag i barnehagen, så det som er første arbeidsdag for mange etter påskeferie gjelder ikke meg. Snart kommer vaskehjelpen, så det er på tide å komme seg ut og ta med vesla en tur på jobb for diverse jobb og overlevering av vaktsekk til neste mann. En liten tur til Ahlsell for å få tak i noen rørdeler til hytta på vei hjem blir det og. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Krsand kan vi melde om 12 grader, litt sol, litt skyer, og at jeg allerede er på plass på jobb. Det var et slit å komme seg ut av senga i dag. Merker at kroppen er i feriemodus.
Men, det blir vel sikkert en del saker å ta fatt i på jobben i dag også. ellers står indretjeneste på programmet i ettermiddag! Jaikh!!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen! Her er det faktisk første fridag på lenge og den blir benyttet til å få levert bilen på service samt at jeg jeg nettopp ordnet meg en tur til Helsinki i august med SAS sitt "halv pris på eurobonus reiser i sommer salg" BGO-CPH-HEL-OSL-BGO 9 til 10 august. Mest bare for å få brukt opp 6000 poeng og 370 kr i skatter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Det Dype Soer .... Hadde en rock'n'roll night i gaar med mye lyn og torden og det samme staar visst paa programmet i dag ... sommervaer allerede i april er moot noormalt, saa det kan bli en intersessant sommer ....
Ellers lite nytt .. CoreMOW ble gjenopptatt i gaar og maalet er minst en gang til denne uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Norske Havet,
Her ute i hvor solen skinner og fjorden blåner er det litt vind i dag. Vi har ca 6-7m med sjø og 2-4m med dønning. Atlanter havs dønningene kan være forholdsvis store da de ruller over en lang distanse. På en flytende innretning kan det bli litt bevegelse. Vi har kommet godt i gang og ferdigstillt den første av fire produksjonsbrønner på feltet noe som er en milepæl i prosjektet og som bidra etter hvert å sette Nordland på kartet over oljevirksomhet i fedrelandet. Jeg regner med at Farmer, LN-MOW & Co merker aktiviteten vår over BNN etter hvert. Etter en god dag borger det for nok et luksus middags måltid i messa om kort tid. Ha en fortsatt god dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Jeg har ikke mye å melde om personlig. Er bare glad, har ferie (siden jeg får ekstremt lite sommerferie i år er det jaggu fortjent...) og koser meg med møkkaværet i nord! Life's good good goooooood! Ha en fin ettermiddag a folkens ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() 23 og sol hos meg nå - tror jeg tar lunch og ettermiddagskaffe på terassen i dag før Tor kommer på besøk igjen .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God kveld fra Widerøe land..
Her har bursdagen min (HURRA!!) blitt feiret med starten på en kort arbeidsuke.. BLir litt reising rundt i Trøndelag og Nord Norge før jeg vender nesa sørover i løpet av helga! Ha en flott kveld forumister!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Klokken er 14:20 i Rio de Janeiro. Cirka 26 grader og overskyet efter en nat med kraftigt tordenvejr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra ICN | SQ 777 | Flyforum | 25 | 16-06-2012 00:02 |
F-tur FRA-ICN påske? | Chriscross | Reiseforum | 12 | 29-03-2012 13:19 |
God torsdags morgen fra ICN | Vegas73 | Flyforum | 13 | 05-01-2012 22:24 |
God morgen fra ICN... | SQ 777 | Flyforum | 12 | 23-03-2011 23:16 |
Beläggning HEL-ICN vs LHR-ICN | robert_06_ | Reiseforum | 0 | 27-01-2011 19:44 |