![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Dette er nok litt selvforskylt, men lurer på om det er en løsning? Reiste til columbia via et par mellomlandinger, alt var Star Alliance ( Continental ). Hadde helt glemt å registerere kortet på forhånd, men i skranken på gardermoen ble det registert. Hun sa da i fra at det kanskje bare hadde blitt registrert den ene veien, og jeg måtte gjøre samme øvelse når jeg fløy tilbake. Det glemte jeg helt, er det da noen mulighet til å etterregistrere noe sted? (Jeg har da mistet den delen av billetten med setenummeret på ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2011
|
![]()
Dersom du har konto på sas.no er det mulig å etterregistrere der. Tror grensa er på 6 mnd etter flighten. Men du trenger selve billetten for å kunne gjøre det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Du må etterregistrere. Skjema finnes på sas.no. Husk at du trenger å legge ved boardingcard
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus: Manglende poeng og etterregistrering av poeng | Fredrik KH | Reiseforum | 283 | 29-11-2024 12:10 |
Ikke mulig å booke hotell i USA med EuroBonus poeng? | Ståle | Reiseforum | 1 | 24-09-2014 11:20 |
Eurobonus poeng | bragemann | Reiseforum | 3 | 01-05-2013 14:39 |
EB- poeng dersom man ikke flyr, men ikke har kansellert? | Gullmedlem | Reiseforum | 2 | 24-08-2012 00:03 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |