![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Vi skal til Riga neste mandag og babyen er da 12 dager gammel. Jeg har prøvd å snakke med folkeregisteret, men der er det bare sur kjerring som tar tlf og ber meg vente 1-2 uker på at de skal motta fødselsmeldingen som sykehuset pent sendte som A post den dagen han ble født. For at saken skulle bli behandlet som hastesak/kritisk.
Jeg fikk med meg fødselsbeviset fra sykehuset på både engelsk og norsk. Så da har jeg ihvertfall bevis på at jeg har født den og den datoen. I morgen skal jeg ringe folkeregisteret igjen og spørre om fødselsmeldingen har kommet... Får jo ikke ordnet med pass uten person nr. Er det noen som har erfaring fra lignende, evt jobber på flyplassen? Vi skal reise med norwegian, og på flyplassen kjekker vi inn ved en automat. I riga går vi da via gaten som er for schengen land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]()
Beste måten å få svar hos Norwegian på er å stille spørsmål på facebook sida dems
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Åh takk for tipset ;O)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Med mindre det har skjedd endringer den siste tiden, er de svært påpasselige med pass UT av Riga, og av den grunn kreves pass.
Ta dog kontakt med Norwegian og hør hva de sier - eventuelt også med latviske myndigheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Når det å reise på ID-billetter faktisk går bra | Henshaw | TripReports | 20 | 14-07-2012 00:05 |
Hvor trygt er det egentlig å reise med EL AL til Israel? | Robin882 | Reiseforum | 15 | 03-07-2010 15:17 |
Hurra nå er det barre 19 dager til jeg skal reise til MAN | oddi | Reiseforum | 35 | 10-02-2009 11:33 |
Reise med liten baby | tosfreight | Flyforum | 10 | 10-10-2007 00:40 |
Går det til h...... med Helvetic? | EB | Flyforum | 12 | 03-10-2006 09:41 |