![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
http://pub.tv2.no/nettavisen/reiseliv/article469228.ece
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Rart ikke WF har ryddet opp i dette før. Uheldig at det skulle en streik til som ødelegger WFs gode omdømme i markedet. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor WF har ventet så lenge med å kvitte seg med egen organisasjon for bakketjenester og teknisk tungt vedlikehold. Det er tjenester de forlengst burde ha satt ut og kjøpt i markedet til en akseptabel kostnad. Fortrinnsvis fra mer enn en aktør, slik at interne konflikter hos leverandørene ikke får ødelegge flyselskapets omdømme. Som flyselskap er de helt avhengig av å ha tillit i markedet. Passasjerene må kunne stole på at flyene går til avtalt tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvor godt er egentlig omdømmet til WF? Det varierer vel fra landsdel til landsdel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Omdømmet er nok svært variert. Tror omdømmet for tiden er veldig bra i Sør-Norge (SVG, BGO, TRF, TRD bla)
I Nord-Norge sliter Widerøe med omdømme etter gjentatte innstillinger pga mangel på crew, fly, både crew og fly, og nå gå sakte aksjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så det er gamle NorskAir som er suksessen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tja...hvem vet. Omdømme til WF vil nok bedre seg med tiden...slikt går i bølgedaler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Hvor kan en ev, finne oversikter over WF-flighter som er rammet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
www.lch78.net
|
![]()
og siden man i dag har vært på jobb så ser det som at TOS er hardest rammet, flyet til KKN og ALF i formiddag og ettermiddag var innstil pga teknisk på en -300. Og SAMTLIGE hotell i Tromsø by var fulle, og dette veit jeg siden jeg ringte til SAMTLIGE hotell i Tromsø by
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Virker som det er Nord-Norge som er hardest rammet av dette.....kunne ikke se mye av gå-sakte-aksjon i Stavanger tidligere idag i allefall
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Håper denne aksjonen snart avblåses....til beste for pax, WF og ikke minst de ansatte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Widerøe forsinker Posten
Kan nevne at disse ekspresspakkene koster fra 365 til 860 kroner for små og middelstore kartonger - eks. mva. ![]()
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Populær på TRF?? Da må dere tro om igjen.......
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
En handling agent har like stor streikerett som om selskapets egne ansatte ved arbeidskonflikter, så jeg forstår ikke helt problemstillingen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hvordan er det med lønnsutbetalinger i en slik aksjon? Hvis lønna kommer som normalt, vil jo denne aksjonen kunne pågå i "all evighet". Synes WF gjør lurt i å leie inn andre tilå fly for seg!
![]() |
![]() |
#18 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
www.lch78.net
|
![]()
tenkte mere slik jeg da: jobber du 15% mindre enn normalt så får du 15% mindre i lønn
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair kansellerer 50 flighter/dag neste ukene pga ferie | Discus | Flyforum | 54 | 08-03-2018 22:07 |
FlyNonStop kansellerer alle avganger fredag (eller ikke) | Bizflyer | Småprat | 6 | 10-05-2013 00:07 |
Sviktende salg - SAS IC kansellerer rundt 40 avganger i jan og feb | Discus | Flyforum | 116 | 23-12-2009 20:21 |
Thai 2 avganger per dag ??? | TGfan | Flyforum | 29 | 20-10-2009 15:10 |
Air Baltic kansellerer en av fem avganger fra Tromsø | Isbamse | Flyforum | 7 | 24-05-2009 15:24 |