![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Jeg regner med at det stort sett er buss gates for flightene mellom BGO og FRA. Noen som vet om disse stort sett går fra A eller B? Det er jo helt håpløst med B-gates i Schengen om en må ut av sikret sone og helt ut i innsjekkingsområdet for ny sikkerhetskontroll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Skal du fra A til B, så bruk tunnellen mellom pirene, slik at du slipper ny sikkerhetskontroll
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg brukte A36 for et par dager siden... Da var til og med flyet på gate! Fikk også gate ved ankomst BGO... Første gang jeg har opplevd dette med denne ruten. Havner som regel ved bussgate.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har du maks uflaks holder det ikke med tunell tror jeg. Mener b10 lager trøbbel, men det var kanskje fordi jeg kom fra non-Schengen? Fortsatt ikke lounge i B-Schengen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Nei, det er ikke lounge i B-Schengen. Ankommer man B-Schengen kan man alltid bruke tunnel videre til A uten sikkerhetskontroll. Dette har jeg gjort en rekke ganger - og neste gang blir i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har reist en del mellom FRA-BGO det siste året, og min erfaring er at det er hipp som happ om disse går fra A eller B.
sånn ca 50/50 i mine tilfeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Enkelte ganger blir en sluppet av med bussen på en plass som gjør at en får full sjekk før en i det hele tatt kommer til Schengen. Denne sikkerhetskontrollen er nok den seneste på hele FRA, og det tar glatt en halvtime til tre kvarter å komme seg gjennom den. Deretter skal en løpe gjennom hele tunnellsystemet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fra flytog til gate en tirsdags morgen | chrisljo | Reiseforum | 10 | 15-09-2015 13:35 |
Litt bilder fra mai @ BGO + oppstart JFK-BGO | Tom McNikon | Bilder & foto | 4 | 22-10-2014 16:18 |
Senatorlounge i FRA ved avreise C gate | Bizflyer | Reiseforum | 10 | 25-07-2012 23:26 |
BGO-MAN og transfer på LHR? (splittet fra BA på SVG/BGO) | LN-AFG | Reiseforum | 10 | 15-05-2012 00:33 |
Tripreport fra gate 11 på Enzv | krølle | TripReports | 3 | 13-06-2010 19:52 |