![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det noen som sitter på detaljbilder av chaff og flare dispensere på norske Bellikoptere? Jeg har tatt bilder tidligere men i backupbunken kan jeg faktisk ikke finne noe akkurat nå...
Modellen skal til Forsvarets flysamling på utstilling men jeg kan ikke love at navn blir nevnt på plakett. Men en takk på nett skal du få. . ![]() PM evt for emailadresse Mvh Kyrre Modellbygger |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvor detaljert må bildet være? Skikkelig close up eller?
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Yeeez please. Greia må scratchbygges og jeg har vel ikke helt skjønt hvordan de ser ut. Spesielt ikke med pakka på plass. Åpningene vender bakover, ikke sant? Så vi har skråstilt kasse med en kasse på utsiden som har åpning bakover... ja?
Alle monner drar men jeg har plukket det jeg fant på Airpics og Airliners Kyrre |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Kyrre,
Dette er de minst crappy bildene jeg har for hånden akkurat nuh: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Skal se om jeg rekker å finne noen bedre i nærmeste fremtid. K Maskinen med jegerne og pakkene på plass er forresten 147, mens den andre er 166. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ah, men det der hjelper jo langt på vei! Glimrende mr. Falcon. Du får vel se resultatet på et heeelt annet forum.
Min blir forøvrig hvit 141 med kyssemunn. Vingtor dekaler. K |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Doodlebugger
|
![]()
Kyrre,
Her er to bilder av 164 sine Chaff/flare holdere. Kan sende dem i full størrelse hvis du ønsker. Kommer ikke på modellflyfestivalen, er på årets siste Duxfordshow Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Doodlebugger
|
![]()
Og her er begge holderne
Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Knut Erik,
You da man! Eneste problemet er at jeg ikke har noen unnskyldning for at boksene blir feil... ![]() Kommer du kanskje til Telford? K |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bell 412 ELT | Firelude | Flyteknisk forum | 5 | 05-04-2017 12:32 |
TRD Bell 412 SP | CaptainMorgan | Spotteralerts | 1 | 23-08-2014 17:37 |
Amerikansk registrert Bell 412 på Fornebu. | Piddien | Flyhistorisk forum | 0 | 29-10-2010 13:13 |
Bell 412 oppgradert for oppdrag i Afganistan | Seabee | Flyforum | 1 | 03-03-2010 11:07 |
Meymaneh neste! (øvelse med Bell 412) | Speedbird | Flyforum | 4 | 17-09-2009 10:45 |