![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har kun prøvd Cathay's "The Wing". Selv om den er fancy og unik likte jeg den faktisk ikke så godt. Jeg opplevde den som uoversiktelig og syntes det var litt irriterende å måtte bestille alt man ville drikke. Jeg var av ymse årsaker ganske tørst da jeg var der og hadde syntes det var mer behagelig å kunne sjenke seg opp noe vannglass selv. Restaurant-delen var selvsagt meget bra, men alt i alt var ikke dette en lounge for meg.
Hvilke andre alternativer har man som OW emerald? Jeg vet at Qantas har en 1st class lounge der, vet ikke om BA har en egen flounge i HKG? Noen som kan oppdatere meg på hvilke lounger som finnes og gjerne også komme med en beskrivelse av hvordan de er? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste lounge - Kotoka Airport, Accra (Ghana)? | LN-REF | Reiseforum | 4 | 06-08-2019 23:07 |
God fredag fra AKL *A Gold lounge (den beste som finnes?) | petter380 | Flyforum | 11 | 11-01-2019 17:43 |
Hva er det beste med Turiksh' CIP lounge i Istanbul? | robertaas | Småprat | 7 | 30-04-2015 12:13 |
Beste *A lounge med dusj på ORD? | BårdK | Reiseforum | 3 | 17-03-2012 14:59 |
HKG kåret til "Verdens beste flyplass" | jcnorway | Flyforum | 7 | 15-07-2008 23:48 |