![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Puh! Snakk om en få en jævlig stressende start på dagen......aner ikke hva som sjedde, men å forsove meg gjorde jeg ihvertfall. 18 minutter fra jeg våkner til jeg satt på Flytoget er ny rekord.....og å gjøre deler av morgenstellet på dassen der er heller ikke noe jeg pleier å gjøre. Men satser at jeg for det rekker SK205 som skal ta meg til KRS for en dag med møter. Hjem med SK216 i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Smestad. I dag går dagen med til å sette seg inn i et nytt prosjekt som er i ferd med å starte i Askim. Det blir med andre ord noen hektiske deger, men det er bare bra. Asker og Askim er no nesten samme stedet. I hvert fall nesten de samme bokstavene..
![]() Ha en flott dag kosmonauter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det atter en ny dag. En kjapp kaffekopp, så er det å komme seg ut døra og sette kursen mot jobb. Blir jobbing i dag ut i de sene timer i kveld, men det blir penger av det og gitt. ![]() Ha en fin dag foruister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn!
ENGM TAF'en sier snø i ettermiddag og kveld så kveldsvakten kan bli en utfordring. Vi får satse på at det løser seg til slutt og at man er hjemme før det blir lyst igjen ![]() Ellers får man håpe det blir tid til å se Barca gruse Arsenal i CL klokken 21:00 ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Bergen. Dagen idag blir tilbragt på lesesalen før spinning i kveld. Ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag forumister!
Undertegnede har starta dagen på Elixia og har særdeles god samvittighet for det! I morgen den dag derimot, starter den første timen med PT og da skal sikkert treninga bli et hakk sintere! Starten på dagen din Somone hørtes direkte utrivelig ut, det er fysisk vondt å våkne og innse at NÅ er man sent ute.. Håper du kom deg med SK205 tross alt! En god dag til dere alle!
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag från hangar 1 på ARN!
Full fart i dag efter två dagar i CPH där jag bland annat träffade Capt. Stein på väg mot ORD. Imorgon blir det CPH igen, börjar känna mig hemma med den staden nu. Soligt och fint annars med en temperatur på -4. Ha en flott dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() "Shallow gas hydrates"-forelesning på gang, men akkurat nå forklares det om global carbon cycle for x'nte og førtiende gang i mitt liv - så jeg tør surfe litt rundt på nettet i mellomtiden ![]() Ha en solstrålende dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God lunsj!
Her i Krsand snør det og det har det gjort i hele natt også, så det tok en time å komme seg til jobb i dag, inkl skuffing av snø. Vinden som er her, gjør jo ikke saken, dvs snøfonnene, mindre. Ber alle ta med ønske om mildvær i aftenbønnen i kveld! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Snøværet kan godt holde seg på sørlandet i et par dager til, så man rekker å flykte. Rapporter fra fortroppene melder om temperaturer som knapt går under +20 på natta og meget dårlige skiforhold på hytta. Snart drar man etter selv, på en eller annen måte, 3 døgn og 5 flighter er rekorden som godt kan bli stående i laaang tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Core Captain er unnagjort, nu venter en dusj. Deretter stor frokost. Tommy777 kommer innom utpaa dagen. Tror det blir lunsj paa "Boston Blackies" idag. Lenge siden sist. Hjemreise i natt. Pick-up fra hotellet kl. 20:05 lokal tid, 03:05 norsk tid. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Tinn. Bag'en er pakket og snart er man på vei til Nordagutu for å ta toget hjem til Stavanger. Jeg håper det går litt lettere for seg en fredagens tur da kjøreledningen falt ned og jeg kom frem fire timer forsinka.
Skulle gjerne flydd hjem men når man er i indre telemark blir det så mye lettere å ta toget. Eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Notodden-Bergen-Stavanger...?
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Neida, her sitter jeg da i sete 1F ombord i RCW på vei hjem. Virker være på rute også. Litt interesant riktignok at maskinen har parkert på tvers av oppstillingsplassene på KRS. Har reist herfra i dårlig vær før, men akurat den varianten er ny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Det Dype Sør. Her er det nok en blid vårdag på gang. Typisk det når jeg setter kursen mot Norge om to dager ..
![]() Godt plantet i kontorstolen med kaffekoppen trygt plassert ved høyrehånda. Vi er nå klare til å meste en todagers arbeidsuke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Har hatt et utrolig givende møte med veileder i dag, ser ut til at min mastergradsoppgave blir innenfor nøyaktig det jeg ønsker meg - og at jeg får delta på emner jeg "har drømt om" å delta i! JIPPI! Er så glad at jeg faktisk gikk hjem fra universitetet, og smilte mens fuglene sang og sola gikk ned i rosa og oransje. Dang livet er fint i dag, folkens. Alt orner seg, hardt arbeid gir lottopremie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |