![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Flytoget som snart er klar til avgang her på Oslo S. Dagstur til KRS står på programmet idag. Så i går at det på returen var satt opp en av SAS sine 150-seters "Eurogriser", så med tanke på at jeg har sete 3A så får man håpe de ikke har blitt noe flybytte i siste liten.....og jeg rekker avgangen. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 09-02-2011 at 06:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Akersgata! Korter litt inn på arbeidsdagen i dag, slik at jeg rekker 15:05-avgangen til Air Berlin. Genau. God onsdag, snart helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra taxebanen på OSL etter en nydelig redeye fra BKK og SIN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå 31E på veg til FBU!
Første kursdag, så det blir ein mjuk start på dagen ![]() Ha ein fin dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Banak! Første kaffekanna er på gang, da kan dagen begynne! Ha en fin dag alle! =)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus.
Da var man funnet seg til rette ig funnet frem en kaffekopp og dagen kan begynne. Forum leses, og musikk streames fra serveren hjemme. Kan man få en bedre start på dagen? ![]() Vel, ha en forteffelig morgen forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Ut på kryssning tillsammans med avdelningskollegorna. Hoppas på en lugn tur men vi får nog se hur det blir. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Minus en grad i dag. Vi går visst kaldere tider i møte! Er på plass på kontoret, og er glad for at det er siste arbeidsdag denne uka. I morgen går turen til Tyskland for en deilig langhelg. Blir ikke dumt det! Men gruselig tidlig opp i morgen for å rekke fakir-expressen til CPH. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Kløfta.
NRK alltid nyheter surrer på repeat i bakgrunnen og det er mye fly, asylsøker og leksehjelpprat det går i der i gården... Kontorarbeid på denna karen i dag også, så blir det svetting på Elixia etter jobb! En god dag til dere forumister!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her er kaffen klar og frokosten på bordet. Skal tilbringe dagen hjemme på skrivepulten med diverse arbeidsoppgaver. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra TOS, litt snø i lufta på morgenen, men nå ser jeg faktisk litt blått i nord.
Kontordager hele uka, og det var godt etter Abuja forrige uke :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
Er helt svett jeg......mye arbeid gitt ![]() ![]() Ha en strålende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen nå ndelig også her vestfra. Solen skinner, himmelen er blå og termometeret viser -4 .. blir vel litt bedre etterhvert, men det mumles om sne i kveld. Vi får håpe det blir med mumlingen.
Regningsbetaling, innsamling av skattedokumenter og litt reiseplanlegging står på programmet den enste timen - så er det full fart WIAS fram til middag. Men først blir det litt Tully's French Roast på Keurig'en ... Grisekoppen er klar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Free Luigi
|
![]()
Kapittel 12 i boka: "du veit du er flygeek når..."
...når du leser "full flaps" i stedet for "fault traps". |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Free Luigi
|
![]()
De har det artig med visual flying ute nå... Svalbardflyet kom fra nord og skulle lande på 01, snur 180grader helt sjukt lavt før de slenger ræva ned på rullebanen. Det var så mudern (ikke flyinteressert) ropte til meg "å herregud se det flyet der!"
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Air Berlin brakte meg trygt til byen. Dog noe forsinket. Wasa knekkebrød holder ikke, så må beklagelig vis spise en bedre middag snart. Så et forum medlem prate ivrig i mobilen på osl, og håpte på upgrade, men han kjente meg kanskje ikke igjen? ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Upgrade...Air Berlin ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Forummedlemmer er svært krevende :-))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'aften fra Chicago. Her er det fullt stress med nytt webforum launch, FT Awards, Star Mega DO III og i tillegg den derre irriterende jobben som betaler huslaan og annet moro.
Lange dager, heldigvis ikke paa veien hele uken, saa plantet paa kontoret 12 timer daglig for aa holde foelge. Kaldt som fy er det au, bikkja sliter i kulda. I morgen kommer Dr. Johnsen paa besoek fra Houston til finvaeret, blir ett par pils i morgen kveld. Seattle fredag etter jobb for en sammenkomst. Det viser seg at Martin i LH skal over dit ogsaa for 747 utrulling. Saa da blir det en kjapp Everett tur paa for aa beskue Lufthansadamen foer man flyr til San Fran loerdag og overnatting. San Diego soendag, retur til Chicago mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |