![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....fra kontrolltårnet på Solveien hvor en skuer utover et snekledt landskap, noe dårlig skøyteføre på Andersen Dammen så langt. Letter kaos rundt Fuggelbandet i går ettermiddag, Dompappene tvitret noe om grusing av spurvene og boikottet vifte innflygningsrutinene - i dag smører en med Blåtrikk - ha en flott dag
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ikke mye å se og høre av verken kvitring eller fugler. 2-3 blåe og is på frontruta gjorde det til en noe kald start på dagen. Nok å ta fatt på jobb og, så man blir ikke arbeidsledig. Ser at det kommer en forkjølelse her for fulle mugger, så i dag får man stå på som bare hekkan, sånn i tilfelle. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et lettere snødekket Nærsnes! Ingen store planer for dagen annet enn en julelunsj hos en kollega på Lunner.
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skillebekk. Frokost inntatt og snart blir det å ta turen opp til Sandaker for overtagelse av ny leilighet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Søvnig god morgen fra Galemoen. Her har det tydeligvis stått på i natt, ligger små snøberg overalt. Dagens destinasjon er PRG (med LH), via DUS, og målet en middels stor pokerturnering. Har dere noe ekstra flaks denne morgenen tar jeg imot donasjoner med stor takk. Men om det brukes på poker eller kveldens VikingLotto får bli opp til meg
![]() Scratch that, både LH og SAS innstilt til DUS ![]()
meep meep ![]() Last edited by rymle; 07-12-2011 at 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Var det virkelig så ille med vinter? Syntes vinteren blir værre for hvert år som går, idet jeg tråkket de siste meterne til jobb idag ble beslutningen om å dra til et varmere sted i vinter tatt. Venter bare på januartilbudene nå..
Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mornings fra Stavanger. Grytidlig oppe i dag for å kjøre fruen til flyplassen. Dro hjem og sov litt til mens man venter på dagslyset. Men nå er det frokost som gjelder før det blir å ta en tur til Sola tenker jeg. Været ser ikke alt for galt ut. Satser på noen interessante motiv....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra snødekte Kløfta!
På min ferd opp fra Gjelleråsen i dag tidlig, kunne jeg kose meg med å se på køa som sto å stampa inn til Oslo. Den køa gikk faktisk forbi Kløfta i dag og er ny rekord i køsammenheng inn til Oslo. Men det første snøfallet har en tendens til å være slik.. Resten av uka skal tilbringes på kontoret og ser ut til å gi mye underholdning med rydding i epostbokser og diverse anna morro. Etter jobb blir det en runde på Elixia, som sikkert kommer til å gjøre vondt i morgen. Kongeriket Norge gjør seg med et lag snø, jeg ser fram til å dra fram snowboardet og se hvordan kroppen tar en slik økt! En god dag til dere alle! Edit: Og deeeer var Metallica billettene til Valle Hovin i boks! Den satt langt inne, siden BankID tydeligvis ikke liker at folk driver å handler på det store internettet.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 07-12-2011 at 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra SAS-kantina på CDG, som serveringsmessig får en Amerikansk lounge til å fremstå som en Michelin restaurant. Litt kjipt når man droppet frokost på hotellet fordi det i det minste pleier å være en osteskive eller noe i en lounge.
Desto bedre grunn til å gafle i seg den nye tapas tallerkenen til SAS som, sist jeg spiste den, var riktig god. Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her er det skøytebane ute i dag. Haglet/sluddet/regnet som kom i går har frosset pent til is i løpet av natten. Pga vinsmaking i går, stod bilen på jobben alt, så da ble det blå transport til jobb. Like greit det. Ellers er det tid for nytt tannlegebesøk i dag hvor 2 nye hull skal fylles. Er lei tannlege nå! I kveld er det julespill på skolen til guttungen, så da blir det dit også for å se. Så da er vel den dagen gått. Jo, det skal vel sees en håndballkamp på glo-kassa også i kveld da. Og plutselig blir det torsdag. Akk ja! Er det rart jeg drikker? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra OSL
Her har man fått gått igjennom alle de siste endringene på dagens flight og min kollega sitter nå og legger siste hånd på LoadPlan. I dag må jeg ta turen ut og titte litt, da vi skal laste igjennom nesa. Og selvsagt har jeg ikke med kamera... Satser på at Iphone 4S kamera fikser bevis opptaket ![]() I kveld er det juleavslutning på skolen for snuppa, så da blir det å benke seg ned for å høre 60 første klassinger underholde. Ønsker alle en god dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen fra Reykjavik
![]() Etter en dag med mye kjøring er det hysterisk deilig å sove lenge, sløve og nyte ferien på dag 3. Får se hva vi finner på i dag, dagen er vår og jeg er bare glad for å være her med verdens beste *klisj klisj* ![]() Ha en fiiin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja... Her i Cumming regner det og har gjort det en stund. Men det er egentlig like greit, for bak regnet lurer det en kaldfront. Kaffe, Camel (bandet), katt og ipad er nøkkelordene her på terassen nå.
Fruen fortsatt på kurs og guttungen og jeg nyter friheten. Om litt blir det stopp på 'Biscuit Barn' for frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Her over er det en fin desember dag med blek sol fra syd. Gårsdagens tur med LN-RRZ og LN-RCU til/fra ABZ gikk greit med tilsvarende vinterstemning i nordøst Skottland. Dog noe sent ut fra SVG på grunn av snevær(eller heter det snø?) oppe på Flesland som forsinket turen over med ca 45minutter og en gate bro på SVG som ikke ville bevege seg når kjerra kom fra BGO til SVG. Avinor; sjekk bro på gate 15! Den henger seg opp stadig vekk. Vel i dag ligger det ann til en dag med trimtur på ettemiddag/kveldingen. Morgendagen byr på en kjapp tur opp til BGO med SK4154 og besøk hos en leverandør som trenger kjeft! Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Ft Pierce, Florida, med skyfri himmel og 26 grader! Om få timer skal sete 0A inntas, og turen blir en flight langst hele østkysten ned til Key West og hjem igjen! Ha en strålende dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |