![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Widerøe har i år besluttet å gi julegave til en veledig organisasjon. Jeg kunne nesten ikke tro det var sant, da jeg fikk meddelt at julegaven var besluttet å gå til My African Aid Organisation! Jeg lå med i senga med feber når jeg fikk beskjden, og trodde først jeg drømte!
Gaven er på hele 30.000 kroner, og det monner virkelig for en liten organisasjon som MAAO. Vi er overrasket, glade, takknemlige og ydmyke over å motta en så stor gave fra Widerøe. Vi har mange små støttespillere, og summen av alt gir oss et fantastisk godt utganspunkt for det nye året. Vi kan vel si at barna på My Home i Freetown vil få et godt nytt år. For meg personlig, betyr også denne gaven mye. Det viser at vi har tillit, og jeg tar det også som en annerkjennelse av det arbeidet vi gjør. For meg betyr det mer enn mange sikkert tror. For de som ikke kjenner til arbeidet som min kone og meg driver med, kan man gå inn på http://maao.no å lese litt der, eller klikke på linken på signaturen min (avisartikkel). 30.000 takk til Widerøes Flyveselskap. Dette var virkelig stort gjort! IMM
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig hyggelig og en verdig mottaker. Jeg har også sjenket en beskjeden julegave til MAAO, og oppfordrer andre forumister å gjøre det samme. Dette er hjelpearbeid uten mellomledd og alt går til det gode formål direkte.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk LN-MOW
Hvis noen andre skulle ønske å gi et bidrag, så er adresse og konto nummer som følger: My African Aid Organisation Sommerroveien 1 3225 Sandefjord Konto 5081 07 93667 Regnskap føres av Amentor AS i Sandefjord, og det hele oversees i tillegg av PriceWaterhouseCoopers. Vi jobber 100% gratis, og absolutt hver eneste krone som kommer inn, går til My Home, vårt barnehjem i Sierra Leone. Hvis noen har spørsmål eller kommentarer, så er det lov å spør åpent, eller du kan sende en PM. OK? IMM
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Gratulerer IMM
![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grattis
![]() Har oversendt litt Indonesiske Rupies til kontoen beskrevet over. Jeg oppfordrer flere Scanairs til å støtte dette viktige arbeidet for barna i Sierra Leone! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Grattis;-)
Har overført et bidrag for deres arbeid i saken;-) Oppfordrer alle andre medlemmer som kan bidra økonomisk til å gjøre det samme. Husk at noen få kronestykker er gull verd i denne saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Utrolig herlig, gratulerer!
Ett bidrag fra årets julebonus kommer på kontoen deres ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tusen hjertlig takk!
Dette blir tredje gang barna feirer jul, og i år blir det en ganske spesiell feiring. I morgen setter Rune Ellingsen fra Røst kursen sydover. Han er lærer på skolen i Røst, og barna der har samlet inn en del leker som de vil gi barna på My Home. I tillegg tar Rune (som er sikkert 190 høy, og en ganske stor kar) med seg nissedrakt! Jeg tror det blir stor suksess! Ellingsen er også freelance journalist og fotograf, så det blir sikkert mange bra bilder som kommer etterhvert. Takk til alle dere som har gitt et bidrag. IMM
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
Dette er nok et godt valg av Widerøe, og viser at de gjør refleksjoner i forhold til støtte av hjelpeorganisasjoner. Å støtte noen hvor man direkte kan se resultater av pengene, og vite at pengene går til det de skal. Vel fortjent, imm
![]() (EDIT; haha, noen som ser dobbeltmeninga i det? "imm" = i min mening og nicket... ![]() Last edited by Polaris; 19-12-2010 at 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Spenstig gjort av Widerøe og godt jobba imm!
Oppfordringen fra andre her inne er fulgt med ønske om god jul! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Nov 2004
|
![]()
Glimrende arbeid! Har vært en del forskjellige steder i Afrika og ser at slikt arbeid trengs mange steder, selv om mange land der nede har god utvikling. Og for all del: Godt jobba av Widerøe.
Et lite bidrag sendt med ønske om God Jul! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
FLOTT!
Detta gjorde mig riktigt glad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Godt jobba IMM, flott valg av WF
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da ble det en hyggelig artikkel i Vesfold Blad om Widerøes gave til MAAO.
God reklame for oss, og slik jeg ser det, også for Widerøe. Artiklen er å finne på side 3 http://www.vestfoldblad.no/nor/PDF-arkiv/51-2010
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott reportasje.
Liten og forsinket julegave kommer på konto over helgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|