![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God tidlig morgen fra Honolulu, her er lunsjtider
![]() av respekt for dere i kulda.. Men vi skal teste ut ( for Martin ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hehe .. her er jeg ihvertfall litt nærmere søndagen. Sitter med en Bell's Amber Ale og kjører en runde jobb etter middagen .. Kun mørkets fyrster som er aktive på denne tiden, så det er fort unnagjort.
Innimellom jobbinga har vi også fått inn juletreet og det står nå pyntet og fint i stua. Vi er skarpt i rute ...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God natt fra helt flunkende nytt hus på Ullern/Oslo.
Flyttet inn i dag(!) og skal overnatte i huset for første gang i dag. Kommer til å sove som et barn etter å ha bært alskens rare ting opp og ned trapper. Vi snakkes vel når skrotten får dratt seg opp av senga en gang på søndagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Akurat spist frokost og sendt dama ut på en treningstur. Senere idag blir det å sette kursen mot Hånball EM på Lillehammer og håper på nok en norsk seier. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det en ny dag..... Ungene glor på TV og pappa sløver! Fin start på dagen dette. Vel, snart på tide med frokost og komme seg en tur ut før det er å komme seg hjem og sette på ei gryte med fårikål og vente på middagsgjester! Ha en fin søndag forumister! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen..Frokosten er inntatt, og man har vært ute å fått lufta seg litt..
Må vel rydde litt i heimen også, ellers blir det vel påpekninger fra modern som skal komme innom en tur idag.. ![]() Ellers er det ikke mye som skal foregå denne søndagen.. Ønsker alle en flott søndag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Smøla!
Ble en koselig kveld i går, gjengen på Bunnpris må være de beste å ha julebord sammen med ![]() Idag bærs det til byen igjen, ny skoleuke starter vel imorgen. Men før det skal jeg madammen på kino og middag ikveld, blir koselig ![]() Ha en flott dag!
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
![]() Her har man stavret seg opp etter gårsdagens lutefiskaften med slekt og venner, go og mett og lettere bedugget ble man, men fin form nå. Skiskyting på tv, og ren avslapning før bursdag til moderen litt senere ![]() Ha en strålende dag folks ![]() ![]() ![]() PS: Ganske happy etter at Newcastle grusa liverpool igår også ja.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord.
Lite planlagt idag, bortsett fra at jeg har blitt beordret til å støvsuge hele huset. ![]() I kveld blir det pinnekjøtt hos farmor, årets første julemat. Blir nok godt, som vanlig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nok en sovemorgen. Opp kl. 11:40, så det ble ingen frokost men lunsj. Egg, bacon og stekt champignon. Friskpresset blodappelsinjuice ble det også. Nå blir det en tur ut i det fine været før sportsøndagen fortsetter på TV.
Ha en fin dag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag.
Her har man tilbragt morgentimene i NRK-stillingen i sofaen ![]() Ellers blir det en tur i butikken for å handle inn til dagens, samt kommende ukens middager. Ha en fin søndag alle sammen!
![]() |
#12 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Goood morning fra Gjelleråsen..
Her er det pre vaske rydde fikse før juleferien kommer å tar megom nøyakti en uke!! :-D Hurrrrayyyyy
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Litt lengre i loppekassa enn normalt. Knær og hender fikk nok juling i går. La gulv som skal presses og ikke bankes
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Føler meg fremdeles proppfull av pinnekjøtt etter gårsdagen, som ble en hyggelig førjulskveld. I dag har vinduene fått en liten puss utvendig. Langtidsvarselet tilsa at det var i dag det var gunstigst å få gjort det.
Ha en fortsatt fin 3. søndag i advent.
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er blitt søndag i Krsand også, og kuldegradene er tilbake. Regner med at det er skøytebane ute i dag.
Hadde et hyggelig julebord i går, selv om kvaliteten på maten ikke var av den grad jeg hadde forventet. Men jeg kjenner at jeg fikk inntatt nok drikkevarer til at jeg kjenner det i hodet i dag. Håper jeg kan bli sittende/liggende på sofaen i dag uten for mye mas fra kjerringa og de håpefulle. Men nå: Mat! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra LHR T5 South Lounge hvor man nyter godt av stedets fasiliteter etter en meget behagelig tur med G-CIVK som opererte BA208 fra Miami. Kabinen føltes veldig privat og behagelig crew gjorde turen til en trivelig opplevelse. De var særskilt rause med drikke før og under middagen, og vin/champisglasset ble fylt på flere ganger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Solskinnsstaten som byr på hele 16 plussgrader nå på morgenkvisten. Spørs nok ikke om tennisracketten skal få kjørt seg en runde eller to på banen i ettermiddag. Men først - pannekaker til frokost. Blir vel å skrive et par julekort i kveld, ellers lite å melde.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag fra Gamle Oslo. Her nyter man en God Jul fra Nøgne Ø før man rusler bort til Operaen, for en date med blant andre Wagner og Mahler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God soendag morgen | LN-MOW | Flyforum | 13 | 05-11-2007 01:14 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 25-02-2007 20:34 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 2 | 07-01-2007 13:12 |