![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal bo i USA fra august neste år og skal en tur/retur fra San Diego til Shanghai i september 2011. Fant en grei pris på en businessbillett, men en first innimellom, med United ved hjelp av Air-Savings. Alt gikk fint, helt til jeg skulle fylle ut billing address, hvor valget kun var USA eller Canada. Er det noen mulighet for å omgå dette? Finner tilsvarende priser på andre søkemotorer, men da kun med major airline som flyselskapsinformasjon. Har EBG og vil gjerne velge en Star Alliance-partner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har booket på flere billetter med "US-adresse" (AA og Porter bl.a.). Da har jeg brukt hotell-adressen ifbm. reisen - har funket fint hver gang. (Kjenner ikke til Air-Savings)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja. fikk opp muligheten til å oppgi en hoteladress. Men jeg har ingen hoteladresse, da jeg skal bo i USA i et år, men jeg har ikke noe adresse ennå. Hus skal jeg finne i i løpet av Juli neste år. Kanskje jeg bare kunne oppgi et hotell i San Diego?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Registrer deg på http://jetcarrier.com/ , Det er gratis, og da får du en personlig postboksadresse hos dem som du kanskje kan bruke, hvis de tillater det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for tipset om Jetcarrier. Da var billetten bestilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
så bra at det funket
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Totalt OT, men Jetcarrier funker utmerket for å få tilgang på amerikansk Itunes også om noen har behov for det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Det gør denne side også: http://da.fakenamegenerator.com/ sammen med giftcards købt i USA eller via ebay eller andre steder ![]() Husk at vælge en stat hvor der ikke er tax...
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nå skal jo egentlig billing address sjekkes opp mot kredittkortet som brukes, og du kan risikere trøbbel med verification om du bruker en adresse som ikke ligger i kortet. Når det er sagt så tror jeg det er mange systemer som ikke sjekker billing address hvis den forstår at kortet er utenlandsk (non-US)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trangsynt
|
![]()
Du kan legge Jetcarrier adressen til kredittkortet. Bare å snakke med utsteder.
MVH Tommy |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Siden jeg først var i gang med flybilletter og jeg skal en tur fra San Diego til Oslo i august, fant jeg en first/biz t/r til $3,096 SAN-EWR-OSL med CO og SK hos Webjet.com. Disse hadde en annen løsning for å verifisere kredittkortadressen, nemlig DocuSign. Det var veldig enkelt og greit.
Vet ikke om jeg er for tidlig ute, men synes NOK ca. 18,000 er en grei pris (denne skal jeg betale av egen lomme, altså ikke jobben) og dagene jeg må være i Oslo er ikke fleksible. Noen som vet om det er mye/noe å spare ved å vente til nærmere avreise? Sagt på en annen måte, er det i det hele tatt vanlig med kampanjer på first/biz? Last edited by BårdK; 01-11-2010 at 15:40. Reason: skriveleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott, det var noe slik jeg ønsket å høre :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bestille og hente varer i USA? | Chriscross | Reiseforum | 13 | 18-05-2015 11:10 |
Lion Air ligger an til å bestille Airbus A330 | Trdfly | Flyforum | 2 | 19-11-2014 19:26 |
Når bestille flybilletter til USA Sommeren 2013 | panerai | Reiseforum | 26 | 25-01-2012 19:15 |
Alltid billigere å bestille t/r til USA? | BårdK | Reiseforum | 12 | 28-09-2010 21:56 |
Air greenland går så det griner og vil bestille nye fly | MartinL | Flyforum | 13 | 14-03-2009 20:44 |