![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen godtfolk!
Snart helg ![]() Setter straks meg i taxien med kurs for KSU, og en svipptur til OSL. Tilbake med 2308 i kveld. Ellers ikke stort å melde om ![]() Ha en fortreffelig dag folkens! Sindre ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Møter, møter og så en flyvetur til CPH og flere møter... Ha en ellers strålende torsdag - måtte den for din del også inneholde en treningsøkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Joda, jeg kjenner meg igjen der EB. Slipper unna med en snartur til OSL idag jeg da
![]() God tur, og lykke til med Core-EB! ![]()
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
![]() Da var man kommet seg på jobb,fått dagens første kaffe og skal straks igang. Idag blir det litt forberedelse til middagen i morgen m/svigers og foreldre, ellers ingenting. Ha en strålende morgen/dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Siste dagen som sykmeldt og det blir å ha litt hjemmekontor og rydde litt slik at snekkeren kan få begynt på kjøkkenet mitt i morgen. Fortsatt treningsforbud en uke til, men 2 uker sykmeldt har uansett gjort at jeg har gått ned 5kg, så Core-Someone er som SAS fremover: Det er tid for vekst igjen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra det fjerne østen, ved enden av den transsibirske jernbane. Her er jeg i ferd med å stå opp. Klar for å komme meg i dusjen, og stikke til middag. Deretter blir det å komme seg på bussen for en ny nattevakt. I dag klarte jeg å sove i nesten seks timer, og er egentlig godt fornøyd med det. Har fortsatt syv netter igjen fremover før det nok en gang blir å snu døgnet en ukes tid. Deretter blir det retur til Norge, og dermed snu tilbake igjen.. Er det rart det går litt rundt i toppen av og til?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
I dag kl. 14.40 er det 100 år siden Baron Carl Cederstrøm gjennomførte den første flyvning over norsk jord! Gratulerer!
![]() |
#10 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon #2 frå Trondheim!
God i gong med dagens oppgåver, og eit nytt større prosjekt starter nok i dag ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra WIAS hq.
Morgensolen titter frem og det ser ut til å bli en fiin dag. Gårdagen gikk med til å holde seg oppdatert på alle herlige nyheter for oss flyfolk ![]() ![]() E!
![]() |
#12 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund. Her sitter fortsatt forkjølelsen i kroppen. Gode tips for å bli kvitt den mottas med takk.
Ha en flott dag folkens.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Fått kommet seg på jobb, og tatt fatt på dagens oppgaver... En dag nærmere snøen har man vel kommet også, kaldt om morran.. Så man kan jo bare begynne å grue seg.. Ønsker alle forsatt en god dag.. ![]()
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 14-10-2010 at 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Temperaturen viser 11 grader denne morgenen, noe som vel ikke er så værst for årstiden. Jeg er happy bare jeg slipper å skrape is av bilen nå tildags. Det ble en lang dag i går, men i kveld er det heldigvis ingen planer. Ser frem til sofaen og Hellstrøm rydder opp og Torsdag kveld fra Nydalen. Og i morgen er det heeeeeeelg! ![]() Nei vet De hva! Hold grisepraten Deres for Dem selv! ![]() Usedvanlig tunge de mandlene dine! Ikke rart de måtte fjernes!! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Tåka er i ferd med å lette og det er siste fridag før EWR imorgen. Forkjølelsen sitter fremdeles i hodet, så vi får se hva det blir til.
Indretjeneste vil ta mesteparten av dagen, samt en siste ringerunde til vinprodusenter i Piemonte. Årets vintur går av stabelen 7/11 og vi gleder oss! Blir nok endel hvit trøffel og annet godt, så Core Captain må nok regne med et midlertidig tilbakeslag, ja. Ha en fin dag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 6 | 10-04-2014 16:37 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 16 | 23-05-2013 19:03 |
God torsdagsmorgen! | Ståle | Flyforum | 9 | 10-01-2013 19:00 |
God torsdagsmorgen! | LN-AØR | Flyforum | 19 | 01-07-2010 19:04 |
God torsdagsmorgen! | Utflyttet | Flyforum | 17 | 17-01-2008 15:24 |