![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tyvstarter litt i pur glede over endelig kunne oppleve wifi ombord i et fly igjen
![]() Er ombord i en Delta A319 mellom Wadhington og Atlanta, og jammen var det ikke en promotion i dag med fritt wifi til alle som måtte ønske det. Normalt koster det rundt 8 USD, så det er jo ikke noe å si på det heller. En lang dags ferd mot vest går mot slutten, hvor SK925 var sen inn til IAD, som igjen gjorde at transfertiden ble redusert til knappe 45 min, og jeg rakk det med et nødskrik. Det skal bli svært spennende å se om bagasjen hang med i svingene. Ha en fantastisk fin søndag hvor enn i verden dere måtte befinne dere ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er da ikke søndag morgen enda? *kikke nervøst på klokken* puh...
Jaja, legger meg vel om et par timer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Joda, her er det søndag morgen, snart 10. Har kommet meg på jobb, og her blir jeg til 17 i ettermiddag. En rolig dag i dag (ikke mange som jobber på søndager), så det er nå litt godt inni mellom det også.
Ha en flott søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jaggu vant Gamecocks, gitt!! Naa flyr griser!
Fruen er i ekstase etter en overraskende seier over no. 1 Alabama! Farmer oenskes velkommen til Atlanta. Han faar oppleve omraadet fra sin beste side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Idag skall det försökas med SK903 för andra dagen på rad. Igår gick det till helvette på grund av teknikerstrejken. Prognosen ser dock mycket bättre ut idag. Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen! Da var man tilbake i kontorstolen for helgas siste 12 timer på jobb. Satser på at de går unna uten de store forviklinger. Så blir det en forsinka bursdagsfeiring med kona i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Familiens yngste har nå bestemt seg for at dagen starter mellom 5 og 5.30.... Greide å holde han releativt rolig frem til 6. Men da var de stopp. Så da sto gutta opp. Gleder meg stort til han er litt større og gidder å sove litt lenger. Rolig dag planlagt, vi har litt indretjeneste planlagt. Og kanskje en tur i skogen med ungene. Vi får se hva dagen bringer. Ønsker alle en god dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL. Siste dag i høstferien så det blir nok endel trafikk. Ellers som seg hør og bør er koffeinen i fri flyt og vi er i gang. Lurer på om jeg skal bælje litt i PA-anlegget og vekke begge brannstasjonene på morran
![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() God Morgen fra Mosjøen. Har akkurat stått opp med lille Noa. Skal spise og servere grøt, så må vi vel trille en liten tur før jeg skal på jobb på MJF. Ha en fin dag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Merker forman går fremover, og igår klarte jeg begynne å drikke øl igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
god morgen fra ankomsthallen på OSL. nettopp ankommet fra HKG med LX. overbooket fly, så en god start på dagen med oppgradring i gate i ZRH
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Frokost på Radisson Blu Lillehammer før vi på 2 timer og 10 minutter nådde hovedstaden og hjem kjære hjem. Blir en rolig søndag...og en rolig start på uken før det blir luft under vingene igjen på torsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God middag fra Sørlandet!
Er godt fornøyd med 10 timers søvn i natt. Deilig å få sove litt ut. Nå står egg og bacon på menyen! Minstemann i huset fyller 3 år i dag, så det må også feires! Du verden som tida flyr! Jaja! Fortsatt god søndag alle! Husk at det snart er mandag igjen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Free Luigi
|
![]()
Å lykken, det regner ute, skolearbeidet er unnagjort - og det er Top Gear-dag på BBC Knowledge
![]() Ha en flotters dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Ikke mye på programmet i dag annet enn middag hos muttern i kveld. Burde vel helst lese, men vi får se hva det blir til.
Ble endel pils på meg i går også, og formen i dag er mildt sagt dårlig. 'Tor med hammeren' dunker i mitt hode. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Gamle Oslo. Her regner det dessverre ikke, så den som skal sitte inne foran TVen må slite med dårlig samvittighet. Jeg får vel ta å rydde litt og komme meg ut en liten tur, en tyvstart på Core-programmet (er det ikke noe som heter Hardcore) som starter i morgen.
![]() Oooops. Der hadde man plutselig bestilt en tur til Roma! Avreise 7. desember fra Rygge, retur fredag 10. til OSL. Med alle gebyrer kom dette på NOK 700. ![]() Tips til et enkelt og billig hotell sentralt mottas med takk. Last edited by AirbusTrond; 10-10-2010 at 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gårsdagens 50-årsfest var en dundrende suksess! Husker ikke når jeg var hjemme, men ble vekket av telefonen som fortalte at min far var kjørt til sykehuset i all hast på morrakvisten. Blodforgiftning visstnok. Ny statusrapport følger litt lenger utpå ettermiddagen.
Solen skinner her på Nærsnes. Kanskje det blir en liten sving med cab'en. Sesongen går ubønnhørlig mot slutten, så man får benytte enhver sjangse. Ha en fin dag.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hehe..nei, gjør normalt ikke det, men denne gangen hadde jeg et sjeldent behov for det .. noe som fortsatt irriterer meg:
"TRACING CONTINUES. PLEASE CHECK BACK LATER" sier meldingen i World Tracer. Å komme fram på telefon til Delta er jo verre enn å ringe visse unevnte selskap hjemme i Norge. Så når landet her våkner til liv blir det å finne en butikk for å få tak i det mest nødvendige |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God ettermiddag frå Trondheim
![]() Har allerede gjennomført frokost og lønsj, og derimellom har eg laga ferdig det siste eg kunne av varmepumpehuset. Gjekk tom for materialer -feilberekning får me kalle det ![]() Ha ein flott søndag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fa***. Fikk en nødmelding samtidig som jeg hadde pølse i brød med ketchup, sennep og rå løk, hvor det havnet? På skjorten, buksen, skoene, telefonrøret, joysticken og tastaturet. Nå ser jeg ut som en liten unge som har vært i bursdagselskap. Herlig avslutning på arbeidshelgen!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |
God søndag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-05-2008 12:14 |