![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sommern kom visst nå i slutten av august... Solen skinner og det er allerede varmt ute klokken 07:40. Ha en bedre søndag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Her blir det kaldt i natt......32 grader. I morgen blir det som vanlig 40-42 grader. Men det er august i Phoenix/ Arizona-USA
Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og her er det overskyet... Men satser på det blir finere i løpet av dagen.
Hvis ikke vil den bli brukt til teorilesning til "lappen", og skrive søknad til en liten deltidsjobb... *krysse fingrene* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Etter 6 uker på sykehuset fikk jeg noen timers perm i går kveld som ble tilbrakt på restaurant på "fiskebryggeområdet".
Det ble inntatt skummende friske herligheter fra Christiansands Bryggeri samt den lokale fiskesuppe. Deilig å komme litt ut igjen. Synes jeg hadde fortjent den nå. Rullet ned i rullestol! Paralympics neste..... bf |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Skal se vi blir mange som heier på deg BF!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad søndag! Formen er bra tross Elvefestivalen, har akkurat sett Kimi Raikkonen vinne Tyrkia Grand Prix. Neste er å få med seg siste rest av festivalen før opphavet spanderer middag.
Ha en fin avslutning på helgen!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Godt å høre (lese...) at formen er stigende BF, vi heier på deg.
Dagen er viet husarbeide , type utendørs med gressklipper , mailing av vindskier , rydding iblandet vakt-calls og "nerding". Blir vel å avslutte dagen ved grillen. /G |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Da sitter jeg paa hotellrommet i Gulfport, Missisippi og venter paa at LSK-Stabaek skal begynne. Fin tur hit med airTran MD95, skal videre til Seattle i morgen tidlig. Varmt, lummert og jeg vil ikke bli forbauset om det kommer en tordenbyge eller to naar 757'en 'min' kommer ved sekstiden ...
Men jeg har faatt oppgradert hotellrom med boblebad, saa jeg kan forfriske meg naar jeg kommer tilbake fra flyplassen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |
God søndag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 30-11-2008 20:08 |