Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-09-2010, 19:58   #1
Isbamse
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
Default Du er nummer seks i køen...

...og det har jeg vært et kvarter. SAS trenger å få noen flere til å ta telefonen

(Ja, det er noe som ikke kan gjøres på nettet).

Sånn, frustrasjon ute!
Isbamse is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 20:32   #2
Isbamse
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Tre kvarter!
Isbamse is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 20:39   #3
laurenz
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Det hjelper mot min dårlige samvittighet, de gangene jeg er litt treg til å ta telefonen.
laurenz is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 20:48   #4
Isbamse
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Der passerte vi en time...

Kan de som har ansvaret for slikt hos SAS slå opp på "service"?
Isbamse is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 20:49   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,865
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Hvorfor bruker du ikke funksjonen hvor de ringer tilbake?
Someone is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 20:58   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,811
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Det er faktisk temmelig ille med den ventetiden de har. Det er grusomt å vente så lenge for å rette på en bestilling osv.

På mandag var jeg nummer 23 i køen før jeg tastet in EB nummer.

Callbacken syntes jeg følger Murphys Law, og ringer deg 2 timer etterpå i det det passer minst.

Rart de kan holde på med dette år etter år.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 21:04   #7
Isbamse
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Hvorfor bruker du ikke funksjonen hvor de ringer tilbake?
Brukt den før, det tar også evigheter...ville vært upraktisk denne gangen...
Isbamse is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 21:09   #8
Isbamse
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Totaltid: 1 time 21 minutter 44 sekunder. Dama var hyggelig og beklaget ventetiden, men det virket som hun måtte grave masse i systemet før hun kunne få det frem. Kunne ikke slike kvitteringer bare autogenereres med et par tastetrykk?
Isbamse is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 21:21   #9
Boeing_fan
ScanFlyer Molded
 
Boeing_fan's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Hva skjedde med “Service And Simplicity” ?
Boeing_fan is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 21:32   #10
wf145
at your service!
 
wf145's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ørsta, Norway
Posts: 2,586
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Quote:
Originally Posted by Isbamse View Post
Totaltid: 1 time 21 minutter 44 sekunder. Dama var hyggelig og beklaget ventetiden, men det virket som hun måtte grave masse i systemet før hun kunne få det frem. Kunne ikke slike kvitteringer bare autogenereres med et par tastetrykk?
Kvifor kunne du ikkje sende mail til dei då? Det går oftast mykje raskare. Og dersom du hadde bestilt på www.wideroe.no, kunne du ha gått på "mine kvitteringer" og fått kvitteringa der!
__________________
Torbjørn
-----------------
wf145 is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2010, 22:26   #11
LN-RRA
Eurobonus Diamond
 
LN-RRA's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Stavanger
Posts: 1,111
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Quote:
Originally Posted by Boeing_fan View Post
Hva skjedde med “Service And Simplicity” ?
Forsvant ut døra da det ble snakk om salg av 05400-sentrene????
LN-RRA is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2010, 00:26   #12
Robin882
ScanFlyer Gold
 
Robin882's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Sørlandet
Posts: 1,449
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Er det noe jeg missliker med SAS så er det ventetiden på tlf ja. De burde ansette 10-15 folk til som kunne tatt opp telefonen på de mest travle tidene. Men antar at det er pengeproblemer som holder dem tilbake.
__________________

Min flysamling Her

Robin882 is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2010, 01:32   #13
LN-MOW
Flyklapper
 
LN-MOW's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,377
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Nei, hvorfor skal man i det hele tatt sitte i telefonkø for å få en kvittering? Mer automatisering/selvbetjening, chat og kjapp emailrespons så kan de legge ned hele callsenteret. Et callsenter burde i dag kun være for 'spesielt interesserte'.
__________________
Andreas Mowinckel
enfb.net
Airliners at Fornebu
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2010, 10:53   #14
Isbamse
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Og denne gangen har jeg bare vært nummer en i køen i et kvarter. Jobber det bare et menneske der? Startet som nr en, så jeg valgte ikke å bli ringt opp igjen. Big mistake...
Isbamse is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2010, 12:22   #15
O_K_
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Jeg har også lurt på ventetidene kontra kønummerene man får der før. Trodde en tid det var slik at man havnet i kø hos en bestemmt kundebehandler med en gang, og at det var derfor det gikk så sakte frem i køen, men dette ble tilbakevist av andre, så det er nok bare en ekstremt langsom progresjon.
__________________
siden august 2007
O_K_ is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2010, 13:22   #16
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,917
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Quote:
Originally Posted by O_K_ View Post
Jeg har også lurt på ventetidene kontra kønummerene man får der før. Trodde en tid det var slik at man havnet i kø hos en bestemmt kundebehandler med en gang, og at det var derfor det gikk så sakte frem i køen, men dette ble tilbakevist av andre, så det er nok bare en ekstremt langsom progresjon.
Og sikkert en stabil gjeng med EBS og EBG som jevnlig spretter inn foran i køen...
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2010, 14:44   #17
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club
 
FlightDeck's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,923
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Jeg venter aldri mer enn ett minutt når jeg ringer til SAS ... Allitd rask og effektiv service, men jeg kunne ønske meg flere tjenester på nett.
__________________
FlightDeck is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2010, 14:57   #18
ILS2
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,541
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Jeg venter aldri mer enn ett minutt når jeg ringer til SAS ... Allitd rask og effektiv service, men jeg kunne ønske meg flere tjenester på nett.
Du bør vel kanskje legge til at du tilhører den priviligerte EBG-kasten, som gir vesentlig raskere behandlingstid enn f. eks. lavkasten EBB (ev. ingen status)
ILS2 is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2010, 16:40   #19
gustavf
ScanFlyer Mile High Club

Galley Slave
Global Moderator
 
gustavf's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,480
Default Re: Du er nummer seks i køen...

Den klare og tydelige beskjeden fra SAS er vel de at kun ønsker kunder som allerede har statuskort og andre bes vennligst benytte Norwegian eller KLM.
__________________
Meld deg inn i Foreningen Flyprat:
http://foreningen.flyprat.no/
gustavf is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2010, 16:50   #20
FlyHi
ScanFlyer Crusty
 
FlyHi's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
Default

Quote:
Originally Posted by gustavf View Post
Den klare og tydelige beskjeden fra SAS er vel de at kun ønsker kunder som allerede har statuskort og andre bes vennligst benytte Norwegian eller KLM.
Fordi det er bedre at vente i telefonkø hos dem eller?

Lige præcis de to selskaber er dem jeg har ventet ualmindeligt længe i telefonkø hos de gange jeg har haft behov for at kontakte dem.

Synes da det er fint at SAS behandler deres bedste kunder godt. Det er da bare rimeligt.
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel
FlyHi is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Sjekk den køen Hypern Småprat 27 02-11-2011 23:33
Seks fra null seks LN-MOW Bilder & foto 9 02-04-2011 23:34
Håndbagasje? Still deg bakerst i køen! Hickok Flyforum 16 24-10-2009 22:43
Køen koster 100 millioner Hickok Flyforum 5 24-06-2009 16:33
Airpics-køen er tom! seilfly Flyforum 34 27-12-2007 01:47


All times are GMT +2. The time now is 08:46.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.