![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
...og det har jeg vært et kvarter. SAS trenger å få noen flere til å ta telefonen
![]() (Ja, det er noe som ikke kan gjøres på nettet). Sånn, frustrasjon ute! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Tre kvarter!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]()
Det hjelper mot min dårlige samvittighet, de gangene jeg er litt treg til å ta telefonen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Der passerte vi en time...
Kan de som har ansvaret for slikt hos SAS slå opp på "service"? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,865
|
![]()
Hvorfor bruker du ikke funksjonen hvor de ringer tilbake?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,811
|
![]()
Det er faktisk temmelig ille med den ventetiden de har. Det er grusomt å vente så lenge for å rette på en bestilling osv.
På mandag var jeg nummer 23 i køen før jeg tastet in EB nummer. Callbacken syntes jeg følger Murphys Law, og ringer deg 2 timer etterpå i det det passer minst. Rart de kan holde på med dette år etter år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Totaltid: 1 time 21 minutter 44 sekunder. Dama var hyggelig og beklaget ventetiden, men det virket som hun måtte grave masse i systemet før hun kunne få det frem. Kunne ikke slike kvitteringer bare autogenereres med et par tastetrykk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]()
Hva skjedde med “Service And Simplicity” ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
at your service!
Join Date: Sep 2004
Location: Ørsta, Norway
Posts: 2,586
|
![]() Quote:
![]()
__________________
Torbjørn ----------------- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eurobonus Diamond
Join Date: Jun 2007
Location: Stavanger
Posts: 1,111
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2009
Location: Sørlandet
Posts: 1,449
|
![]()
Er det noe jeg missliker med SAS så er det ventetiden på tlf ja. De burde ansette 10-15 folk til som kunne tatt opp telefonen på de mest travle tidene. Men antar at det er pengeproblemer som holder dem tilbake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,377
|
![]()
Nei, hvorfor skal man i det hele tatt sitte i telefonkø for å få en kvittering? Mer automatisering/selvbetjening, chat og kjapp emailrespons så kan de legge ned hele callsenteret. Et callsenter burde i dag kun være for 'spesielt interesserte'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Og denne gangen har jeg bare vært nummer en i køen i et kvarter. Jobber det bare et menneske der? Startet som nr en, så jeg valgte ikke å bli ringt opp igjen. Big mistake...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
|
![]()
Jeg har også lurt på ventetidene kontra kønummerene man får der før. Trodde en tid det var slik at man havnet i kø hos en bestemmt kundebehandler med en gang, og at det var derfor det gikk så sakte frem i køen, men dette ble tilbakevist av andre, så det er nok bare en ekstremt langsom progresjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,917
|
![]() Quote:
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,923
|
![]()
Jeg venter aldri mer enn ett minutt når jeg ringer til SAS ... Allitd rask og effektiv service, men jeg kunne ønske meg flere tjenester på nett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,541
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,480
|
![]()
Den klare og tydelige beskjeden fra SAS er vel de at kun ønsker kunder som allerede har statuskort og andre bes vennligst benytte Norwegian eller KLM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,975
|
![]() Quote:
Lige præcis de to selskaber er dem jeg har ventet ualmindeligt længe i telefonkø hos de gange jeg har haft behov for at kontakte dem. Synes da det er fint at SAS behandler deres bedste kunder godt. Det er da bare rimeligt.
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sjekk den køen | Hypern | Småprat | 27 | 02-11-2011 23:33 |
Seks fra null seks | LN-MOW | Bilder & foto | 9 | 02-04-2011 23:34 |
Håndbagasje? Still deg bakerst i køen! | Hickok | Flyforum | 16 | 24-10-2009 22:43 |
Køen koster 100 millioner | Hickok | Flyforum | 5 | 24-06-2009 16:33 |
Airpics-køen er tom! | seilfly | Flyforum | 34 | 27-12-2007 01:47 |