![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tidligere var Qatar med en vakker Airbus A319 på osl (samme dag som Thai var her med 747-400 for første gang i år, tror det var 14. Juni) klarte jeg vertfall å få den på brikka så vitt det var, men hva skjer? Joda... klarte selvsagt å rote til innstillingene på kamerae uten å merke det før etterpå. Har nå endelig klart å få bildene sånn passelig til, og det passet jo bra til storbesøket forleden.. Dagens serie er i hovedsak viet Qatar, men slipper selvsagt inn litt annen trafikk også.
![]() ![]() ![]() Som sagt så er ikke disse bildene helt 100... Men se på det som dokumentasjon. ![]() Så over til den noe større B777 frakteren ![]() ![]() ![]() ![]() Så drar den elegante maskinen av sted med nødhjelp til Pakistan Over til annen trafikk, og vi starter med noenn Airbuser fra SAS ![]() ![]() Var heldig å få både KBT og KBP samme ettermidag. ![]() ![]() Var litt heldig med JT ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A340-600 er vel noe av det vakkreste som fins i moderne tid (?) ![]() Ikke et godt bildet, men falt litt for motivet.. ![]() ![]() Det var hva jeg hadde i dag. Håper bildene faller i smak.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det er vel en av de få gangene du serverer 3 dårlige, nemlig de første. Men scroller jeg nedover blir jeg litt målløs. Ja, det var stort sett A6 du kan takke for ankomstbildene
![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Trenger vel ikke si noe annet enn at dette var nyyyydelig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Synd med airbussen, men 777'en fikk du i hvertfall i sitt beste
![]() Meget bra dokumentert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder Stein! Jaja, vi gjør alle feil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Som contrail fantast må jeg jo si det siste bildet var gromt. Neesten full klaff. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder igjen Stein
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal ikke kommentere de første bildene samt et par dust spots på det siste (eller kanskje det er planeter..)
![]() Ellers er dette berre lekkert ![]() Så forresten det samme motivet som deg med småflyet over Thai'en, men du var raskere på avtrekkeren enn meg... ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grei dokumentasjon av Qatar A319, det holder det for meg Stein
![]() Beste i denne serien er utvilsomt Qatar 777 frakteren, en utrolig flott maskin og livery ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Veldig flotte bilder dette
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takker for hyggelige komentarer folkens
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var meget flotte bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flysikkerhet - ATR vs A319 osv. (splittet fra A319-diversion) | Polaris | Småprat | 8 | 20-06-2017 21:26 |
Ekstra trafikk 2.juledag 2011 på OSL? | ATC-flyradar | Småprat | 4 | 26-12-2011 15:03 |
Vil gjøre OSL til hub for IC trafikk | MartinL | Flyforum | 23 | 14-02-2010 17:34 |
OSL 25/11. Ny C-130 og litt vanlig trafikk | TKDahl | Bilder & foto | 8 | 05-12-2008 13:59 |
Ankomst og adgangstider på all trafikk - ikke bare trafikk med pax. | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 23-05-2007 19:03 |