![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ny dag på Oslo Lufthavn. På vei til OSL i morges så jeg TG på innflyvning fra syd badet i solskinn og krysset en contrails fra øst. Utrolig fin start på dagen. Fra rismarkene til pottitåker`n på 10-11 timer, er det rart man må klype seg selv i armen og tenke "er det mulig å være så jæ*** nerd".
Det er forresten grill og fly-events på OSL http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=71686 Ingen dårlig dag og grille på, været er på sitt beste så møt opp på et hyggelig treff.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg begynner dagen nærmere åkern enn rismarkene. Opp i otta for å få tømt et par lass på nærmeste kornsilo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det en ny dag, huset er fullt av overnattingsbarn, så her kan man ikke akkurat si at det er musestille ![]() Blir å komme seg ut etter frokost og grille litt på svaberget og ta med en fiskestang og nyte "høstværet". Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen...
Frokosten er inntatt, og må vel ut i finværet en tur straks.. Ønsker alle ellers en flott lørdag ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Då kan man bekräfta sin närvaro på fly og vin i slutet på månaden också. Kommer in den 29e vid 16 tiden och ut igen 1340 den 30e. Nu skall det skickas två avgångar innan jag får gå hem! Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra London!
En strålende dag her på den store øya - nå skal det shoppes og spottes ![]() ... og kanskje det blir tid til et pubbesøk eller 2 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. En god frokost med egg fra frittg.ende høner og tørrsaltet becon er nettopp. Blir å hjelpe dama med å hente og montere en TV, pluss litt annet, idag. En løpetur og opprydning er også planlagt i ettermiddag før det blir middagsselskap og vors hos noen venner av dama i kveld og en bytur etterpå. Får vel også ta å sjekke inn på morgendagens flighter når det åpner. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Go morgen fra Trondheim
Her blir det snart en liten handletur og deretter til Trondheim Tattoo Convention ![]() Ha en strålende dag folks |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Solen skinner, egg og Jacobs tørrsaltede bacon skal snart tilberedes. Har stand-by fra 10-20 hver dag fremover t.o.m. 14/9, men nå som sommerferieperiodene er over, så skal det ikke være så prekær mangel på folk lenger. Noe husarbeid bør det kunne bli idag.
Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
111årsdag på gang, jækla mykkje folk (ca 1 pax per år, visste ikke vi hadde så mye familie) og ikke minst skrikete unger i hvert et hus vi besøker. Kan vel trygt si jeg ikke skal ha noen sånne i mitt hus på minst 10år.... Jeg har blitt designated driver for kvelden, gleder meg ganske lite til å frakte 4 fulle familiemedlemmer over et bekmørkt fjellpass i tåke, duskregn og løpende sauer overalt. Hastigheten blir vel i det nedre sjiktet av 50-60
![]() ha en fin dag, jeg skal kose meg mens det er kake på bordene og snike meg ut til bikkja i bilen så ofte jeg kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
Nydelig vær her i sørvest , båten og sjøen venter. Det blir å tilbringe noen timer utover dagen til havs. Ha en fortsatt fin helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings! Flott høstdag, må man si. Her blir det kjapp rydding man må sørge for å få i seg året siste (?) utepils. I dag blir det ytrefilet fra Uruguay, så sant ikke lammerushet har kommet på Meny. Kanskje man også skulle skaffe seg litt tørrsaltet bacon, fra Jacobs, til morgendagens frokost?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og snus ofte! Tror det må være Norges beste bacon.
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 04-09-2010 at 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Sørlandets hovedstad.
Deilig med lørdag! Fikk marinert kroppen med litt Jägermeister i går kveld, og det hadde den godt av! En del småting som skal fikses i dag, før det blir biff og raudvin i kveld. Iallefall Norges dyreste bacon!! Fortsatt god helg kosmonauter! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her i huset varer en pakke to dager. 5-6 dager i uken. Jo, det blir penger av det i lengden, men, men...
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Gudd day fra Sandefjord. Dagens produktive time er over og et strøk maling er unnagjort. På vei hjem fra butikken tidligere idag møtte jeg på en bil fra Google Street View, så kanskje jeg ender opp der nå?
Ikveld skal jeg prøve meg på hjemmelagd pizza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Kun 17 grader ute - nesten saa det nupper i legghaarene.
![]() Fortsatt sykepleier for vovsen, som viser fin fremgang. Har et halvt apotek som skal fordeles utover dagen, saa det blir ikke aa ferdes langt fra heimen. Men naa blir det skikkelig amerikansk pannekakefrokost med blaabaersyltetoey og kvegbacon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() ![]() God dag fra Tananger Her er vaskemaskinen igang med å vaske klær etter å ha vært borte i over en uke... Blir nok en tur til Egersund i dag/kveld. Ha en fin helg forumister ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Free Luigi
|
![]()
....og tr-skriving i notepad!!!
![]() muahahaaaa |
![]() |
![]() |
![]() |
|