![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Skal jeg starte god morgen-tråden? Hva skjer med verden?
Vel, ny dag og nye muligheter. Da er det vel bare å forvente en ny dag der man skal få huden full av kjeft fra forumbrukere for å forsøke å bidra til å holde debattene her inne saklige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra t-banen..
Det er Onsdag. Noe som betyr på at det er jobbdag og enda det par dager til Fredag. Ellers ikke større planer for dagen. Ha en bedre tirsdag folkens ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
God morgen fra Røyken.
I morgen bærer det av sted til Nederland igjen og shopping for diverse forumister på Aviation Hobbyshop. Det blir vel litt jobbing også...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Næh, ombestemte meg. Tror jeg skal bruke dagen til noe mer fornuftig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Godt inne i friuken, solen skinner, kona er blid og fornøyd og.....Qatar kommer til OSL i ettermiddag. Skal vel ikke mer til for å gjøre dagen perfekt.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - nå går man inn i en ganske hektisk periode de neste to ukene. Mye som skjer tidlig og sent. Snakkes plutselig - ha en fin dag.
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Då var det "lillelørdag" alt. Dagane går fort når du har mykje å henga fingrane i
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen!
På plass på kontoret, men arbeidsdagen begynte vel på vei ned hit med diverse telefonsamtaler fra ivrige klienter. Håper ikke dette blir en alt for lang dag. Kvelden skal brukes til å kjøre vekk søppel til avfallsplassen.... Spennende. Ha en flott dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det atter en dag med hjemmekontor og "pappa-perm". Planen for dagen er å jobbe, samt å drive oppdragelse på nurket. Ha en findag forumister! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Arbeidsdagen er godt igang , en rekke møter står for døren idag, morgendagen går igjen med til ukens ABZ tur. Satser på at været gir en mulighet til tur på sjøen i ettermiddag /kveld. Ha en flott dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Arbeidsdagen godt i gang i sør også. Dog kom den noe forsinket igang i dag da et trafikkuhell sørget for at kjøreturen til jobb som normalt tar 6 minutter i dag tok 35. Men siden jeg kom litt sent, får jeg heller gå litt tidlig! hehe!
Soolen skinner foreløpig, så får vi se hva som skjer. Ikke de store planene. Noen ærender skal gjøres unna i lunsjen, og jeg har planlagt bespisning på Snadderkiosken innimellom ærendene. Den første høstdagen bringer også et nytt månedsavslutt på banen. Så da er det bare å gyve løs! Ok, jeg har vel forsåvidt alt begynt, så da må det vel bli å fortsette! Note to self: Kjøpe VikingLotto med de riktige tallene på! Have a nais one! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen!
Da ble det hjemmekontor i dag ettersom jeg har noen rapporter som må ferdigstilles. Håper å kunne si meg ferdig til ordinær tid, men mistenker at jeg kan bli sittende en stund med dette. Nuvel, jeg har da ihvertfall god musikk på ørene, så da skal jeg ikke klage ![]() Ellers lite planer for ettermiddagen og kvelden. Kanskje en tur på kino om jeg finner noe spennende ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Høstens simulatortest er unnagjort, så nå kan oppmerksomheten rettes mot mer innspirerende ting enn FCOM, FCTM og QRH'er. Det blir bytur, og kanskje også innom Cafe Sorgenfri på Aker Brygge for et "akebrett" til sen lunsj. Så blir det å ta det "på sparket" derfra.
Ha en fin dag.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Oslo. Begynte dagen med litt hjemmekontor og et møte i forbindelse kjøkkenoppgraderingen. Fått hvert å tappet noen få milliliter blod i forbindelse med at jeg skal under kniven om en måned har jeg også fått gjort....så på tide å få gjort noe jobb på kontoret også. I kveld blir det en løpetur før jeg enten stikker ut for noen øl eller blir hjemme og stryker skjorter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Hvilke leverandører vurderer du?
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Selve grunnkjøkkenet med dører og skap er et standard (kjedelig) Sigdalkjøkken fra 2007, som jeg ikke har tenkt å gjøre noe med. Derimot skal jeg bytte ut benkeplaten da den jeg har er råstygg. Og med det samme jeg gjør det så vil jeg bytte vasken og få en integret komfyr og integrert induksjonstopp, samt gjøre noe med veggen bak, trolig fliser. Bruker en konsulent fra Villaskovly til å hjelpe meg med materiale/farger, hente inn priser og skaffe håndtverkere. Så er en mindre oppdatering for å fikse på ting som irriterer meg og for å se det til å se litt bedre ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg er stor tilhenger av Corian som benkeplater. Dyrt kanskje, men lett å vedlikeholde og slitesterkt. Du kan også få vasken i Corian. Det blir en sømløs overgang.Enjoy!
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta ... kun 17 grader naa i tusmoerket - det er det laveste jeg har sett paa en stund (april?) .. er hoesten endelig paa vei?
![]() Maanedskifte betyr maanedrapporter og denslags styr - heldigvis slipper jeg aa bekymre meg om slikt. Naa blir det frokost, 'skolebuss', CoreMOW og saa jobb. Forhaapendtligvis vil det snike seg inn et lite tillegg til modellsamlingen i loepet av dagen ogsaa .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
Vedr. vask gikk jeg selv for en sort vask i cristalite fra Intra. (Cristalite tåler svært mye da det er tre ganger hardere enn vanlig granitt, ikke tar til seg farge og er lett å tørke av, derfor svært hygienisk). Synes også det ble en veldig heldig match med det andre svarte elementet i benkeplaten; induksjonstoppen. http://www.intra-teka.com/Intra_Prod...oN-100-GON.jpg.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Riktig god lørdag | EB | Flyforum | 16 | 13-02-2016 18:40 |
Riktig god lørdag | ToreD | Flyforum | 10 | 11-10-2014 12:32 |
En riktig god fredag | grindstein | Flyforum | 21 | 01-02-2013 16:12 |
Riktig god 1. påskedag | stefan78 | Flyforum | 13 | 08-04-2007 22:14 |
En riktig ugudelig onsdag morgen til eder alle | Utflyttet | Flyforum | 6 | 12-04-2006 16:15 |