![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra en våt hovedstad. Treningsøkten blir innendørs i ettermiddag - og godt skal det være etter re-åpningen av Teatercafeen i går... Core EB fosser videre...
Ellers blir det vel nok å gjøre på kontoret - med planlegging av fredagens tur til Sørlandet. Ha en flott tirsdag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tilbake fra en kveldsjoggetur selv - men vet ikke om det er helt på CoreJoe-nivå ennå. First day of classes tomorrow, så da får man bli seriøs business student again.
Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Scandinavian lounge på Gardermoen. Nå står to LH flighter på tur, først LH3137 til Frankfurt og LH494 videre til Calgary.
God tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God dag fra Jomtien. Er tilbake i "Base Camp" etter halvannet døgn i Hong Kong på en liten workshop. Livet leker og solen skinner. Har fått unna halvannen times trimtur langs stranda med gå-staver.Det er tydeligvis ikke er vanlig kost her å se en raring i full diagonalgang så svetten siler ;-)
Nå blir det noen dager med jobb og velvære i varmen, før reisen går videre til Sydney på lørdag kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Majorstua. Det har satt inn med noe som må karakteriseres som "høstvær", dessverre. Men etter en herlig sommferie så gjør det ikke så mye, man er vel forberedt. En stykk Skyr med Wasa crisp mix er inntatt. Nå er det nok en kaffekopp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Det blei mørkt heime i går, og det forblir nok mørkt til eg er ferdig på jobb... "-ja, det var planlagt, ikkje utilsikta"
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen forumister!
Hmmmm, det fosser jo kattunger fra himmelen jo! Da var det å få i seg siste kaffekoppen, få ungene avgårde på skolen før det blir nok en ny dag på jobb. Dagen kommer heldigvis til å gå fort, da jeg har plenty å gjøre før jeg på ny tar "ferie" på torsdag..... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god tirsdag fra FBU. Tilig oppe i dag ettersom kona har elbilen og å kjøre inn til FBU fra Asker på morgenkviten er en tålmodighetsprøve av de store. Heldigvis fungerte det fint å starte på E18 06:16, og bare 25 minutter inn til SAS i Norge HQ. Rakk ikke engang å drikke latten min på vei innover. Dessverre mistet jeg all tidsgevinsten med å vente på at pc'n skulle starte.... Snakk om treskeverk, men skal vi spare så skal vi spare...
I morgen blir det aller siste tur til Frösundavik for min del. Etter ti år og utallige timer på Flygbussen Arlanda-Frösundavik er det ubømmhørlig slutt. Og godt er det!! SAs flytter fra det gamle, store glasshuset til noe trangere lokaler ute på Arlanda - i gangavstand fra T5!! (noe sikkert også Farmer setter pris på!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmø.
Fruen er i NRT, så er alenefar idag. Junior afleveret i Dagis uden sværdslag, så nu går turen mod kontoret i København til et ret så vigtigt møde om fremtiden og en masse spændende muligheder. Prøver at komme tidligt hjem i dag til lidt kvalitetestid med sønnike. God dag alle...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings....som andre har vært inne på så bøtter det ned. Full dag på jobb før det blir endel rydding, vasking og administrering når jeg kommer hjem. Kanskje blir det å bestille en flybillett også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr..
Kommet meg på jobb, selv om det var før både meg å paraplyen gjekk til himmels på den lille strekningen fra t-banen. ![]() Ellers ikke mye på timeplanen denne dagen..Ha en fin dag alle sammen !
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim # 2
Grått i morges, men det gjør ingenting når man arbeider inne. Flislegging og fuging gjøres ferdig idag,blir ikke så mye som gjenstår på vårt nye bad da ![]() Kjapp tur på Coop Obs City Lade etter arbeid for innhandling av et par innerdører idag. Ha en strålende dag folks ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ble vekket av at hele Oslo`s utrykningsenheter dundret forbi i full mundur. Typisk når man har tenkt å slække litt lenger i bingen. Ellers bøtter det ned H2O og flomvarsel er sendt ut
![]()
![]() |
#14 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta, her er karane heime i dag, junior er sjuk og snårete. Dermed gjeng dagen med til lego, scanair og racerbilbane!
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sola Sjø flyfag!
![]() Blir en grei dag med masse regn og tåke |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Alcudia, Mallorca. Strålende vær og lite å klage på. Venter på at resturanten over gata åpner så vi får oss Egg&Bacon frokost. Ha en flott dag alle sammen!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Chiang Mai. Solen skinner, godt og varmt, men med hjemreise i kveld til regnvær og jobb - vel, vel.
Håper det blir litt søvn ombord hos Thai i den lange natten
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo,
Dårlig tid hjemme i dag så forkosten ble inntatt på kontoret. Dagen skal brukes til et par møter samt et par utredninger. I kveld blir det å gjøre noe småarbeid i leiligheten, samt trening dersom tiden strekker til.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble sovemorgen idag. Utrolig hvor søvndyssende det er med regnvær!
Egg og bacon til brunch venter, så litt indretjeneste og rydding. Noe lesing blir det vel også. Og "Core Captain" viser resultater! Nå er jeg på det innerste hullet på alle tre beltene jeg bruker til daglig. Må vel kappe beltene litt med det første. Ha en fin dag.
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 24-08-2010 at 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God dag fra ett søkkvått Jessheim..
Hadde planer om å dra på jobb idag etter tre ukers ferie.. .meen så er jeg så sørpe forkjøpa blitt at det å sitte med kundetelefoner er irriterende lite vits.. Håper forjølsen letter snart. Så idag blir det ikke stort å finne på annet en å drikke urte-te å pleie legemet.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 10 | 29-08-2006 16:18 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 30-08-2005 16:39 |