![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag, ny uke og nå har vel ennå flere avsluttet ferien slik at "høst sesongen" i arbeidslivet kan begynne. Ikke mye som minner om sommer ute heller... Ha en bedre mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Her i vest hadde vi en vakker søndag
Og slik ser det ut på flesland nå. Ikke akkurat varme, men det runder vel 20 i dag og ![]() Ha en flott dag |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
høtsmørkt der uta, ja - men ennå er det litt sommertrafikk på E18. 10-12 minutter Asker-FBU!!! Gleder meg ikke til fellesferien er over...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
Her er det 10 grader og overskyet i dag. Litt høstlig i været også her. Begynner så smått å bli litt mørkt om nettene her oppe også nå. Det er noen måneder siden vi har opplevd det.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen igjen...
Så var ferien over for denne gangen,- og vi er på jobb igjen. Tidlig i dag, så 4 nattevakter ! -Hard uke dette.... ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Goood morgen fra Drammen. Grått og trist, passer godt å starte på jobb igjen... Men bare for en uke, før det er ei ukes ferie igjen.
![]() Trafikken bærer fremdeles preg av at folk fremdeles er på ferie, ganske behagelig vil jeg påstå. Men om to uker er vi nok tilbake der vi var - heldigvis har Drammen Kommune fått gjenåpnet en av hovedveiene etter et års veiarbeid slik at jeg omsider slipper å kjøre omveiene til jobb hver dag... ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Haparanda!
Inte mycket antydan till sol idag. Regnet öser ner konstant. En veckas avslappning kvar innan jag på fredag flyger med City Airline LLA-GOT-SDL. Blir bolag 48. En fin start på veckan tillönskas er alla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Tromsø! Overskyet og ca 12 grader.
I dag er første dag på jobb etter en 5 ukers ferie. Utrolig godt å være tilbake på jobb (veldig mange jeg kjenner kan ikke fatte og begripe at jeg synes det er godt å begynne på jobb etter ferien...)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sov litt "frampå" i dag, siden jeg skal på nattskift kl. 23:00, så dagen har såvidt startet for mitt vedkommende. Har akkurat traktet et par kopper sterk kaffe og vært i postkassen for å hente dagens avis...., men hva annet lå der...?
Jo, Flynytt og FlyPast!!!! For et hærlig nattskift det blir!!! ![]() Ellers har vi en viss lettelse av morgentåke og stratus, 16 grader og en liten bevegelse i luften på 8 knop. Ha en god dag! ![]()
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø
Skrekker i skydekket , og antydning til blå himmel og sol. Hmmmmm, uvant kost her oppe. La oss håpe det varer........... Ha en flott ettermiddag/kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra ATL hvor det poeser ned ...
Skal paa lunch med noen gamle SITA-kolleger og vil samtidig ogsaa legge inn litt aksjer med tanke paa jobb ... ikke flyplass, men interessante jobber likevel!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |
God mandag morgen | Farmer | Flyforum | 9 | 15-08-2005 11:40 |