![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Hei.
Har bestilt tur fra BGO til BLL med SAS og Cimber. Har fått mail fra WIAS om at det er andre regler hos Cimber enn da jeg fløy sist. Nå må en betale for bagasjen slik som hos DY. Jeg lurer på om det er Interline mellom SAS og Cimber slik at bagasjen sjekkes gjennom helt fra BGO til BLL, eller må vi hente disse og så sjekke inn igjen hos Cimber? Håper noen kan svare, det er helt greit å betale litt for å få bagsjen med, men ikke hvis vi må ta en runde gjennom ankomst, innsjekk og security på CPH.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
SK/QI har interline avtal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei.
Etter det jeg forstår ut fra amadeus skal det være interline ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Bagasjen sendes hele veien, men du må betale for bagasjen hos Cimber slik det har blitt hos dem nå ;-(
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og du må gå gjennom tollen i BLL.
Eneste gangen jeg har blitt stoppet, var faktisk på OSL-CPH-BLL. Jeg hadde selvsagt ikke med noe, så det var bare hyggelig. Ellers så kan man nevne at det fort kan ta litt tid å gå mellom SAS og QI sine flighter, QI kommer inn langt langt ut i gokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Bagasje regler i Business + *S | Chris1 | Reiseforum | 2 | 03-03-2012 10:40 |
Opptjening av EB poeng på SK /Cimber flight? | VirreVapp | Reiseforum | 4 | 30-07-2011 08:53 |
Minimum connecting time på OSL | ex_trd | Reiseforum | 17 | 27-04-2009 22:03 |
SAS Bagasje-service ! | linium | Flyforum | 4 | 26-10-2007 12:27 |
Connecting flights | VC-10 | Flyforum | 1 | 15-01-2007 08:32 |