![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da var det tid for en ny tur til Kroatia og denne gangen skulle vi fly Ryanair ned, Jeg litt skeptisk etter alle de forskjellige historiene om dette flyselskapet. Grunnen til at Ryenair ble valt i fremfor Norwegian til Split er prisen. Nax skulle ha ca 14000 og Ryanair tok kun 5000 T/R med gebyrer..
Pakkingen startet 6 timer før vi skulle stå opp igjen så endte med at jeg ble oppe hele natten. 2 Red Bull gjorde susen og klokken 03:20 tok jeg turen ut av senga, la fra meg PC og smurte meg en svæær matpakke med 6 brødskiver. ![]() Ute var det 12 grader og regn. Jeg hadde lade kameraet og pakket alt, men det var en ting som manglet... Feriefølelesen var ikke til stede, selvom jeg sto opp på natta som vi pleier å gjøre. Kan det ha noe med været ute eller var det fordi vi skulle fly fra Rygge? Jeg regner med at det var det siste.... Klokken tikket sakte og det var på tide og møte reisefølget klokken 4. Vi var på plass 1 min før.... ![]() Det skimtes noe i det fjerne. ![]() Vi parkerte på plan 3 og kom oss sakte men sikkert inn i den knøttlille terminalen som var stappet med forvirrede turister som ikke ante hva eller hvor de skulle gjøre av seg. Køen var lang og Ryanair hadde kun 3 skranker oppe. Det var bare å vente. Når vi endelig kommer fram legger jeg kofferten min på båndet. Til min store forundring veier den 14,9 kilo, mens hjemme på vekta veide den 13,6... Vi hadde gått til innkjøp av en ny bagasjevekt, men at denne skulle vise 1,3 kilo feil klarer jeg ikke til å tro. Mamma sin veide 1,1 mer enn hjemme. Svindel.... ? Det skjedde nøyaktig det samme med de vi reiste med. Fortsettelse følger på Torsdag...... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian starter RYG-ALC og RYG-AGP | Trdfly | Flyforum | 14 | 16-07-2012 06:02 |
DAT med 2 for en RYG-CPH | Theaviator | Reiseforum | 0 | 04-07-2012 11:18 |
Ryanair med 3 nye ruter fra RYG | Blubird | Flyforum | 33 | 19-08-2010 12:09 |
FlyDirect starter RYG-CPH og RYG-BMA | Blubird | Flyforum | 8 | 31-01-2009 14:54 |
Feil med instrument - måtte lande på RYG | Glenn | Flyforum | 0 | 07-11-2008 00:46 |