![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sydney. På fergen på vei til lunch i Manly og passerte operahuset for 5 min siden. Blir en litt tidligere kveld i dag enn foregående dager da jeg må opp midt på natten for å få med meg VM-finalen! Heia Nederland!
Og jøss, da passerte vi den tidligere norske Volvo Ocean Race båten Djuice Dragon her i havna, har den har fortsatt samme spinnaker som før, med reklame for både Djuice og SAS ![]() Last edited by Someone; 11-07-2010 at 05:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag morgen. Før brunch på nesodden så skal Lancia`n på SPA - men aller først så er det forum, Nespresso og noen av helgens aviser her i heimen. Ha en solstrålende søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Da er hele familien oppe og det er tid for frokost. Ble en lang dag i bilen i går. Kjøring fra Valdalen ( ved Røldal) er ikke lenger enn noen og 30 mil. Men med en på 5 år og en på 9 mnd blir det litt me stopp enn hvis man er alene. Nå blir det å vaske klær og få litt orden etter å ha vært på tur. I morgen innhentet hverdagen oss og det er tilbake på jobb. Blir permisjon mandag og tirsdag frem til midten av august. Så det er en rolig og behagelig start på jobblivet etter mange uker med permisjon. Ønsker alle en trivelig søndag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Overskyet, og med et mindre bra værvarsel: Torden og mye regn i løpet av dagen. Det blir egg og bacon til brunsj, vinskapet på kjøkkenet er nesten fullt og det ligger to flasker med weissbier i kjøleskapet, så jeg kan ikke klage. Jo, forresten: Stabæk!
![]() Ha en fin dag.
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Ja ........
G'morgen fra det dype soer .. her skjer det lite i dag annet enn VM-finalen. Saa blir det aa synke ned i det tomme moerket i 3 aar og 11 maaneder ...... ![]() Fortsatt tropevarme - og ingen ende i sikte. I morgen gaar turen nordover til Tennessee der vi skal besoeke Dollywood og omkringliggende attraksjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God ettermiddag frå Trondheim!
Terrassen er olja, taket inne i hovudetasjen er mala, og no er det ørlite rekreasjon mens det tørker før siste strøket skal på. Så blir det å sette seg til rette med finalen i kveldinga ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra bussen en plass i Oslo sentrum. Snart hjemme etter å ha sett store deler av Europa fra lufta. Jernbaneverkets vedlikehold og sommerruter gjør at man ikke kan bruke ryggmargsrefleksen for transport hjem. Det å være miljøvennlig og reise kollektivt har sin pris i form av tid, tror dette prosjektet tar nesten 4 ganger så lang tid som med bil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra et kjølig Rapid City. Kun 70 på high i dag etter 90-tallet de siste dagene. Her går reunion'en mot slutten, så nå er det fotball for alle pengene. Øl er innkjøpt, og oppladningen i gang. I kveld går turen til Deadwood og http://www.themidnightstar.com/jakes.html for å spise middag. Gleder meg! Har ikke vært der på mange år nå, så dette blir bra.
I morgen går ferden videre med UA til LAS, der 5 dager skal nytes. Blir nok helt topp det også. Blir spennende å se om kortforbudet er reellt, eller om det er et medieskapt fenomen. Ellers fikk jeg ordnet med betaling av mine Scanair tags i dag, så da har man god samvittighet også! ![]() Ha en fortsatt strålende helg og/eller sommerferie, og Viva España! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
Har jeg booket 2 flybilletter, og tenker som så at jeg ikke ANER hva jeg har begitt meg ut på nå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Krsand!
Hadde en fantastisk dag på hytta i går. Mange venner på besøk, så det måtte settes opp telt for at alle skulle få soveplass i natt. Litt sørgelig å våkne til regnvær i dag. Har vært grått og yr i lufta i hele dag. Nå er vi hjemme igjen, og det skulle ikke forundre meg om det da blir oppklaring til finvær! Typisk! Akk ja! I morgen er det jobb igjen! Er det rart at jeg drikker?? ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God ettermiddag fra Portland, en sen morgen etter en svaert hyggelig sen kveld paa Edgefield med den Lille Italienerinnen, svigerinner og svogere....satt ute til midnatt ved Destilleriet - som er et destilerri I full virksomhet, det brygges ogsaa oel og lags vin(lokale druer).....tilsammen er det 8 barer, 3 resturanter - Kino og hotell paa omraadet - til glede var Grappa'en paa menyen igjen
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hurra for Spania!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|