![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart ut døren for å få kjøkkensjefen på jobb…men siden jeg går i 13-tiden for å kjøpe ny italiener, så er det vel greit å starte litt tidligere. Ha en like best fredag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Askøy (utenfor Bergen)
Snart helg og jeg har ikke fått avklart om det blir helg på meg eller ikke. Så starter dagen som vanlig med jobb kl 07, så får vi se hva jeg får beskjed om utover dagen. Eller, glemte jeg at jeg hadde en-veis billett med DY til ALC i går. Så det flyet tok av før jeg oppdaget det ![]() ![]() God helg til de som faktisk tar helg. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Usikker på hva dagen bringer i dag egentlig men vi finner vel på noe. Klarer oss forhåpentligvis med bare én lang hvil i dag så kan jo bli spennende.
Årets Giro d'Italia tråkkes i gang i Albania i dag, så det blir nok å surre i bakgrunnen i ettermiddag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Glædelig fredag den 9. Maj. Klokken er 7.47, og morgens første kop kaffe nydes på de nyanskaffede udemøbler til altanen. Hav den dejligste fredag:-)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Gjemmekontorering, så settes kursen mot Gøteborg. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Fredag ja… Men det går jo nesten for fort. Gårsdagen var en innertier.. Man kan drømme seg bort til strender og eksotiske byer – men lite slår krabbe, Chardonnay og bellezza precedentemente nota come drago forann peisen.
Aporopos eksotiske byer så booket vi i går en langhelg i Saigon og får prøve Vietnam Airlines i business begge veier.. Både byen og flyet ser snasent ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
God morgen fra Lommedalen. Her skal bil klargjøres og fylles til plimsollermerket. 12 ved sekker, til sammen 8kvm/1800watt med solcelle paneler, 150cm Ikea overskap og benkeskap og benkeplate skal med, 2 madrasser. Et nytt panelbord for å erstatte et som er sprekt og en del annet skal inn i VW bussen. Mine foreldre skulle dratt opp i går, men min spreke mor på 82 fikk i går hjerteproblemer for første gang så hun er på Bærum Sykehus, der hun skal utredes for mulig pacemaker. Før vi drar skal vi på omvisning i nye Nadderud stadion som begynner å ta form. Det blir en hektisk helg i det minste. Ha en fortsatt fin dag og en god helg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Endelig fredda
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Her er ukas siste morgen ops. møte gjennomført. En kopp kaffe og litt Forumlesning før neste møte her. Innsjekk for morgendagens flight østover fjellet er foretatt. Det blir dagstur med Jernbanemuseets Stålvogn tog Hamar - Lillestrøm - Kongsvinger - Elverum - Hamar. Med diesel naturligvis. Man må pleie sine interesser! Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Det var en av barndommens store opplevelser å få sitte foran i DI3 med Pappa på turen fra Dombås til Åndalsnes. Overnatte på stasjonen og så dra tilbake dagen etter. Den lyden altså. God morgen fra Lillestrøm. Her skal det jobbes videre med vårt store jobbprosjekt samt planlegge neste ukes messe i Tyskland. Hodet er trygt plassert under vann om dagen. Men i morgen er det heldigvis lørdag, og da skal jeg stikke nesen og munnen op av vannlinjen igjen. Drikke vin og være kvalitetskjæreste. ![]() Ha en best fredag... blir muligens en svipp innom Sjømaten på vei hjem fra arbe'
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Morn fra akkurat innenfor ring 2. For første gang siden 4 juli i fjor våknet jeg opp uten en booking til Italia, men det går nok ikke alt for lenge før det blir gjort noe med. Forsøker med noen lodd til CL-finalen, men siden halve Milano og 1/3 av Italia sikkert er interessert i en tur til Munchen blir det nok med drømmen.
LN-NIM rad 28 var sånn noenlunde trangt på vei hjem fra PSA i går, men det får gå. Ikke setelomme heller som er littegranne irriterende for lengre turer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Riga. Når har man hatt det formelle årsmøtet i NHO Logistikk og Transport og en del av underbrukene til NHO LT. Nå starter den faglige delen som åpnes av Latvias samferdselsminister og Norges ambassadør til Latvia. Må dessverre skippe kveldens middag, da der visst er en stafett som skal løpes i morgen. BT tar meg hjem i kveld. Alltid fint med BT
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=YnVbKryHMQA
Grattis!
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mange fotballtrøyer observert i korridorene her på Forus også i dag.
Quote:
God fredag fra Forus. Greit å være på kontoret i finværet. Det ser ut som det blir noen timer overtid før jeg drar hjem i ettermiddag. Men når man allerede er innstilt på at det skal gå en del timer på jobb går det egentlig greit med noen timer ekstra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Oslo, formen heldigvis bedre så er nok klar for å jobbe i morgen og søndag. Men problemet er vel at Ullevål ligger midt i løypa til en viss stafett nærmest. Problemet er nå heldigvis å komme seg fra jobb kl 1530 og ikke til jobb kl 0730. Spørs hvor lett det blir å krysse Blindernveien (må nok gå ned til Majorstuen for tbanen). Evt så er det nok lurere å ta 20 bussen motsatt vei til Tøyen så man slipper det der. Har iallefall skjønt at den trafikkerer Ullevål Sykehus-Galgeberg. Jaja den tid den sorg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Santiago. Her har man rigget til frokostmøte og sofa talk. Når folk er ute av huset blir det trening. Sommerværet er tilbake men gårsdagens regnvær har malt Andesfjellene hvite. Snart skisesong
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da klarte mannen min og jeg å signere på vår 13. italiener på 25 år… Noen ganger skjønner man at man har skutt gullfuglen i valg av ektemann… digger nye biler og er det mellomlandinger på ferien og vi flyr business er han meget happy:-) Happy wife…etc…
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det er fredag! :) | Concorde98 | Flyforum | 15 | 04-09-2021 05:23 |
Det er fredag! :) | Concorde98 | Flyforum | 8 | 20-08-2021 18:07 |
Det er fredag! :) | Concorde98 | Flyforum | 12 | 19-03-2021 19:12 |
Det er fredag - det er snart helg | ATC-flyradar | Flyforum | 10 | 18-09-2020 22:37 |
Det er fredag! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 15-07-2016 11:47 |